Wsf vandaag herhaaldelijk onbereikbaar

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.543

Wsf vandaag herhaaldelijk onbereikbaar

Het viel me vandaag (maandag) op dat WSF tussen 11.00 en 14.00 een paar keer keer langdurig onbereikbaar was. Een websitemonitor die ik WSF in de gaten laat houden gaf ook aan dat WSF onbereikbaar was.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Wsf vandaag herhaaldelijk onbereikbaar

Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Wsf vandaag herhaaldelijk onbereikbaar

Het was dan wel niet herhaaldelijk, maar vandaag kon ik tussen 10u en 10u25 niet op WSF. Als de technici hiervan al op de hoogte zijn, is het uiteraard okee. Nu lijkt het alleszins weer normaal.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wsf vandaag herhaaldelijk onbereikbaar

Het was dan wel niet herhaaldelijk, maar vandaag kon ik tussen 10u en 10u25 niet op WSF. Als de technici hiervan al op de hoogte zijn, is het uiteraard okee. Nu lijkt het alleszins weer normaal.
Bedankt voor de melding. Ter info: Uptime wordt iedere minuut gecontroleerd en gelogd. Als het forum een aantal minuten achtereen niet bereikbaar is krijgen we hierover automatisch een mail (en zelfs sms), zodat we snel actie kunnen ondernemen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer