Geen e-mail notificatie

Reageer
Berichten: 76

Geen e-mail notificatie

Hallo,


Ik krijg geen e-mail notificatie van mijn gestarte berichten of van de berichten waar ik op heb gereageerd.

En já onder Instellingen>E-mailinstellingen staat dit:


Schakel 'E-mailnotificatie' in als standaard?

Indien aangevinkt, selecteer een standaard type: Onmiddellijke notificatie via e-mail Door deze optie in te schakelen word je automatisch geabonneerd op ieder onderwerp dat je maakt of waar je op antwoordt.


How comes?

Berichten: 76

Re: Geen e-mail notificatie

Oke, nu kreeg ik wel een e-mail. Maar ik zie dat je er maar 1 per dag krijgt.


Is er nog een andere manier, want ik vind het niet erg om regelmatig te merken dat er een reactie is.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Geen e-mail notificatie

Volgens mij krijg je een email op het moment dat er een reactie geplaatst is in het onderwerp. Vanaf dat moment, totdat je weer inlogt, worden er geen emails meer verstuurd bij nieuwe reacties in hetzelfde topic. Dat zou denk ik ook een beetje overkill zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 76

Re: Geen e-mail notificatie

Volgens mij krijg je een email op het moment dat er een reactie geplaatst is in het onderwerp. Vanaf dat moment, totdat je weer inlogt, worden er geen emails meer verstuurd bij nieuwe reacties in hetzelfde topic. Dat zou denk ik ook een beetje overkill zijn.

En als ik online ben? Krijg ik dan ook geen e-mail. Denk het niet he?


Ach e-mails krijg ik toch al genoeg per dag! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Geen e-mail notificatie

Volgens mij inderdaad niet (zou niet logisch zijn), maar ik heb hier zelf geen ervaring mee; ik gebruik die optie niet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 76

Re: Geen e-mail notificatie

Volgens mij inderdaad niet (zou niet logisch zijn), maar ik heb hier zelf geen ervaring mee; ik gebruik die optie niet.

Zat ik ondertussen in een ander topic te posten. Ben ik klaar, zie ik dat ik een e-mail heb! Blijkbaar toch wel dus!


Anyway mijn vraag is beantwoord. Bedankt.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Geen e-mail notificatie

Ook daar is een optie voor, nl. de vertraagde notificatie. Stuurt alleen een mail als je tijdens het plaatsen van een post niet online bent.


Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 16

Re: Geen e-mail notificatie

ik heb dit ook....


ik heb aangevinkt dat ik direct een mail wil ontvangen wanneer er een reactie op mijn geabboneerde thread bijkomt, maar ontvang deze reactie niet via mail.....

Reageer