Nieuw bericht in "postvak in"

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Nieuw bericht in "postvak in"

In je postvak staat geen knop à la "Nieuw bericht" (of ik kijk erover?). Is hier een reden voor, of zou het mogelijk zijn zo'n knop toe te voegen? Mij lijkt het wel handig ;) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Er staat toch PB Opstellen (dik gedrukt)?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Er staat toch PB Opstellen (dik gedrukt)?


Dat knopje vind ik nu ook pas voor het eerst! Dacht altijd dat het zo'n uitklap-menu was waar je niet op kon klikken. Dat knopje zou dus wel eens op een handigere plaats kunnen worden neergezet. ;)
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Ben ik eens met Pectus. Ik dacht ook altijd dat dat tot zo'n soort van uitklapmenu behoorde.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Als dit zo onduidelijk is, moet het beheer dit "even" oppakken. Voor wie de schoen past...... ;)

Iets in een andere kleur, of de tekst veranderen in "Bericht opstellen", of in het dikgedrukte deel het woord PB laten staan en in de boomstructuur eronder "nieuwe PB opstellen" neerzetten of zo?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Ik heb wat aanpassingen gedaan, mensen moeten wellicht even hun browsercache vernieuwen met Ctrl+F5 om resultaat te zien. Is het zo duidelijker?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Als de aanpassing is dat de afstand wat groter is geworden tussen "PB opstellen" en "postvak in", vind ik dat een goede aanpassing inderdaad ;) . Zo valt het toch net dat beter op.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Dat, plus dat de inspringing van de mappen verdwenen is. Eerder waren de mappen iets ingesprongen onder PB opstellen" waardoor het subitems daarvan leken. Dat is nu ook aangepast, waardoor die indruk ook niet meer zal ontstaan.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Inderdaad. Ik vind het goed! Dank ;) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Vraagje: is er een "reply"-knop bij (inkomende) PB's?

ik zie enkel een kruisje (delete?) en een quote-mogelijkheid rechts onderaan.

Of kijk ik er ergens flagrant over?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Dat is er inderdaad niet echt. Als je op de quote-knop klikt, stel je wel automatisch een reply op (met het door jou ontvangen bericht erin gequoted).
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

Inderdaad. Invision (de forumsoftware) ziet dit een beetje als een email, als je een email beantwoordt staat daaronder ook altijd het origineel wat naar jou gestuurd is.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Re: Nieuw bericht in "postvak in"

OK,


ik vind het wel nogal eigenaardig maar ja, het is zoals het is...

(en het is eigenlijk ook geen probleem).


bedankt voor de antwoorden.

Reageer