Springen naar inhoud

Stofklasse natriumwaterstofcarbonaat

• Log in om te kunnen reageren

kamiekekite

kamiekekite

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 november 2011 - 18:25

hi
ik moet een werkstuk van Natriumwaterstofcarbonaat (bakpoeder) maken en ik kan nergens de stofklasse vinden. ;)
kan iemand mij helpen ?
XxX

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

In physics I trust

In physics I trust

• >5k berichten
  • 7384 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 november 2011 - 18:45

Wat bedoel je exact met stofklasse? Natriumwaterstofcarbonaat is een zout (een carbonaat zoals de naam het al zegt), maar het lijkt me sterk dat je dat niet zou kunnen vinden op internet. Dus, verduidelijk eerst je vraag een beetje.
"C++ : Where friends have access to your private members." — Gavin Russell Baker.

kamiekekite

kamiekekite

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 november 2011 - 21:32

Wat bedoel je exact met stofklasse? Natriumwaterstofcarbonaat is een zout (een carbonaat zoals de naam het al zegt), maar het lijkt me sterk dat je dat niet zou kunnen vinden op internet. Dus, verduidelijk eerst je vraag een beetje.

Op mijn opdracht staat "tot welke stofklasse behoort je stof "
Meer uitleg heb ik niet ge kregen =S
X

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 november 2011 - 21:39

Tip: ;) Klik. Met nog een klein beetje meer moeite, vind je zelfs nog veel meer. Dus ik zou zeggen: kijk eerst een beetje rond, en geef dan aan wat er niet lukt :P.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures