Springen naar inhoud

Autocad vraagje over rendering

• Log in om te kunnen reageren

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 november 2011 - 18:33

Ik heb een simpel model, dat in principe niet parfect natuur getrouw weer moet worden gegeven, maar ik wil wel duidelijke afbeeldingen.
Als ik iets render met Autocad 2008 komen de randen nooit scherp uit. Ik kan wel een beetje spelen met schaduw maar dat maakt het niet altijd duidelijker op.

Heeft iemand enige tips voor het duidelijk weergeven van modellen?

Ik heb een voorbeeld binnengevoegd dat laat zien dat doordat de randen niet duidelijk weergegeven zijn, het model niet duidelijk is.

worstrender.png

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

jhnbk

jhnbk

• >5k berichten
  • 6905 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 november 2011 - 17:10

Kan je het niet exporteren naar een formaat dat blender gebruikt? Dat lijkt mij veel handiger om het geheel af te werken. Van autocad in 3D heb ik geen/weinig kennis.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 november 2011 - 17:32

dat blender is dan weer wat te veel van het goede. Ik had gehoopt dat het gewoon wat instellingen zouden zijn in Autocad.

hast66

hast66

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 november 2011 - 22:41

stel die vraag eens op het forum van www.cadsite.be
De gebruiker voorheen bekend als kolonelvonklink.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 november 2011 - 14:12

Bedankt voor de site.
Tja, als ik zo die link bekijk denk ik niet dat ik zoveel opties heb. Ik gebruik Autocad 2008 en dat renderen is gewoon nog niet zo uitgewerkt in de vroegere paketten.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures