Springen naar inhoud

PartiŽle integratie

• Log in om te kunnen reageren

lisette--

lisette--

• >100 berichten
  • 213 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 november 2011 - 11:37

Afgesplitst vanuit dit topic.

Okť ik ben nu opdracht 4b aan het doen van het tentamen.
Ik probeer even met latex te werken, maar ik krijg niet alles goed, oals die tot de macht -x

LaTeX

LaTeX

LaTeX

LaTeX
LaTeX
LaTeX
LaTeX
LaTeX
LaTeX

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 06 november 2011 - 11:48

Het klopt ;). Heb je je uitkomst opnieuw afgeleid ter controle? En kwam je hetzelfde uit?

Ik probeer even met latex te werken, maar ik krijg niet alles goed, oals die tot de macht -x

Daarvoor moet je accolades gebruiken. Maar voor een volledige uitleg, verwijs ik je nogmaals naar onze handleiding.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

lisette--

lisette--

• >100 berichten
  • 213 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 november 2011 - 11:50

Het klopt :P. Heb je je uitkomst opnieuw afgeleid ter controle? En kwam je hetzelfde uit?

Daarvoor moet je accolades gebruiken. Maar voor een volledige uitleg, verwijs ik je nogmaals naar onze handleiding.

Okť dat is heel mooi! nu nog ťťn onderdeel te gaan en dat gaat over inproduct, uitwendig product, lijn door 2 punten of vlak door 3 punten. Maar het grootste gedeeltje heb ik nu onder de knie

En ik zal voortaan accolades gebruiken ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures