Springen naar inhoud

[enquête]de regels die gelden op het werk

• Log in om te kunnen reageren

MaartenZaal

MaartenZaal

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 november 2011 - 14:22

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Onderwerp: De regels die gelden op het werk
Doel: Door middel van deze enquete wordt onderzocht welke sociale aspecten van werksituaties (bv. de kans sanctionering, de relatie met de leidinggevende, het gedrag van collega's) bepalen of werknemers zich aan de regels van de organisatie wensen te houhouden.
Doelgroep: Personen van boven de 18 die in loondienst werken
Verwachte tijdsduur voor invullen: 10 tot 15 minuten
Slutingsdatum voor deze enquête: 05-12-2011
Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-01-2012
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Beste forumleden,

Ik wil jullie hierbij graag vragen om jullie deelname aan een enquete over naleving van de regels die gelden op het werk. Ik ben ik op zoek naar mensen van 18 jaar en ouder die in loondienst werken.

Specifiek gaat de enquete over hoe enkele sociale aspecten van werksituaties bepalen hoe mensen zich opstellen ten opzichte van de gedragsregels die gelden op het werk.

Het invullen van de enquete duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Onder de de deelnemers zullen na afloop van het onderzoek 10 cadeaubonnen worden verloot. De link naar de enquete:

https://uleidenss.eu...2uHMW7OYdmdHS0k

Aarzel niet om contact met me op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt. Mijn e-mail adres is mzaal@fsw.leidenuniv.nl

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Maarten Zaal
Universiteit Leiden

Veranderd door Raspoetin, 16 november 2011 - 16:11
Link gerepareerd

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures