Drugs en verdovende middelen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 84

Drugs en verdovende middelen

Hoi ik ben nu bezig aan mijn eindwerk het is over drug enz.. ik heb al geschreven over hoe het allemaal werkt op je hersenen en de soorten besproken maar nu zit ik zonder ideen zou iemand mij met wat ideen kunnen helpen

thx groeten.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Drugs en verdovende middelen

Van veel drugs is bekend hoe ze precies op het brein werken. Dat kan je uitwerken.

Welke vraag ben je eigenlijk aan het beantwoorden? (of schrijf je in het wilde weg een verslag over wat je kan vinden?)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 24

Re: Drugs en verdovende middelen

Misschien kun je ook nog vertellen wat drugs voor een effecten heeft op het totale lichaam op de lange termijn. Je hoeft je natuurlijk niet alleen op de hersenen te richten denk ik.
NN: "Everything that is not related to elephants is irrelephant".

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Drugs en verdovende middelen

Misschien kun je ook nog vertellen wat drugs voor een effecten heeft op het totale lichaam op de lange termijn. Je hoeft je natuurlijk niet alleen op de hersenen te richten denk ik.


De bedoeling van een eindwerk/profielwerkstuk is dat men specifieker gaat kijken naar een verschijnsel i.p.v. het onderwerp erg breed en oppervlakkig te houden. Redhunter13 is naar mijn idee dan juist op de goede weg door het effect van verdovende middelen op een onderdeel van het menselijk lichaam te onderzoeken. De tijd die je nodig hebt kun je veel efficiënter gebruiken door je te richten op een enkel punt i.p.v. dat je deze tijd over een groter onderdeel moet verdelen...waardoor je dus minder goed diepgang kan creëren.
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Drugs en verdovende middelen

Eens met pectus. Beter veel uitzoeken over weinig, dan weinig uitzoeken over veel.

Ik ben ook benieuwd wat je als hoofdvraag hebt en wat het doel is. Als je het nog niet had aangekaart, is het wel leuk om naar toepasbaarheid te kijken van verschillende drugs. Denk bij cocaine aan oogdruppels, bij marijuana aan pijnstilling bij kanker etc.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Reageer