Toelatingexamens.

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 24

Toelatingexamens.

Hallo,

Dit boek toelatingexamens is al een paar jaar oud. Dit waren de toelatingsproeven voor de colleges informatica na middelbaar onderwijs (18 jaar).

Sommige oefening kan ik oplossen maar andere begrijp ik helemaal nog niets van. Was mijn middelbare school zo achter of zijn deze vraagstukken gewoon zwaar?

(Vraag niemand dit op te lossen, vraag me gewoon af als onze midelbare school achter was in wiskunde)

Dank U.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 10.058

Re: Toelatingexamens.

Ik denk dat je oef 661 moet kunnen maken. De andere twee zijn alleen te doen als de stof ook in je vooropleiding zit en dat kan ik niet beoordelen.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Toelatingexamens.

Het feit dat er toen nog een toelatingsproef was, zegt veel :) ? Mocht je je kennis willen testen, heeft KULeuven (en waarschijnlijk nog andere universiteiten ook) diverse mogelijkheden. Zo heb je zomercursussen en een zelftest (voor informatica).

Nog meer vind je hier.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 24

Re: Toelatingexamens.

Dank U. 661 lukt nog niet /sniff

Dank U voor de links, die kan ik al wel oplossen.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Toelatingexamens.

Als je het inhoudelijk over de opgaven wilt hebben, ben je daarvoor uiteraard welkom, maar open je dan een nieuw topic (eentje voor elke vraag)? En dan kun je daar meteen aangeven tot waar het wél lukt :) .

En graag gedaan voor die links. Hopelijk heb je er wat aan!
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Reageer