[enquête]Soa's (met nadruk op HPV)

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

[enqu

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:



Onderwerp: Soa's (met nadruk op HPV)

Doel: effectiviteit van boodschapstrategie bepalen ten behoeve van HPV(vaccinatie)

Doelgroep: Vrouwen tussen 18 en 35 jaar oud

Verwachte tijdsduur voor invullen: circa 7 minuten

Slutingsdatum voor deze enquête: 15-12-2011

Wanneer worden de resultaten verwacht: 31-01-2012

Volg hier de link naar de enquête



Toelichting

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Universiteit van Amsterdam ben ik op zoek naar vrouwen tussen 18 en 35 jaar oud. Het is een onderzoek naar soa's. Je krijgt een boodschap te zien en beantwoordt een aantal vragen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 7 minuten. Je zou me heel erg helpen als je meedoet.



Ik moet wel waarschuwen dat sommige advertenties onsmakelijk zijn! Dus als je meedoet aan mijn onderzoek, dan bestaat er de kans dat je blootgesteld wordt hieraan.



Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: [enqu

Heb de test gedaan, maar ik had graag een vak voor opmerkingen gezien, omdat ik die zeker heb. Ik val buiten de groep die ingeent kan worden, dus de vragen met : "bent u dit van plan" zijn allemaal met nee ingevuld, niet omdat ik het niet zou willen, maar omdat ze dat niet meer doen als je 28 bent heb ik begrepen.

ook een open invul stukje over de advertentie was goed geweest, naar mijn menig was het verhaal van sanne dan ook veeeeeel te lang, als je jonge mensen wilt informeren, dan niet met 4 alineas witte tekst op zwart..
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Reageer