[enquête]hechting, zelfdiscrepanties & affect

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

[enqu

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:



Onderwerp: Hechting, zelfdiscrepanties & affect

Doel: De medierende rol van conflicterende zelfbeelden in de relatie tussen hechting en affect (mn agitatie en depressie) onderzoeken

Doelgroep: Nederlandstalige mensen tussen 18 en 65 jaar

Verwachte tijdsduur voor invullen: 15 minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 01-02-2012

Wanneer worden de resultaten verwacht: 05-05-2012

Volg hier de link naar de enquête



Toelichting

Deelname onderzoek

Hechting, Zelfdiscrepanties en Affect

Beste lezer,

In het kader van mijn Masterscriptie voor de opleiding Klinische Psychologie aan de Open Universiteit Nederland doe ik onderzoek naar de relatie tussen hechting, conflicterende zelfbeelden en affect.

Voor het onderzoek ben ik op zoek naar Nederlandstalige mensen tussen 18 en 65 jaar die willen deelnemen aan een vragenlijst.

Het onderzoek richt zich op de vraag of er een relatie bestaat tussen hechting enerzijds en verschillen tussen iemands zelfbeeld, ideaalbeeld en sociaal gewenste zelfbeeld anderzijds, met daarbij de eventuele emotionele gevolgen.

Het invullen van deze online vragenlijst zal maximaal vijftien minuten in beslag nemen. Alle gegevens die met deze vragenlijst worden verzameld, zijn anoniem. Behalve het onderzoeksteam heeft niemand inzage in uw gegevens. Voor het onderzoek heb ik veel mensen nodig. Daarom zou ik het enorm waarderen als aan deze vragenlijst wordt deelgenomen.

Voor vragen of verdere inlichtingen omtrent dit onderzoek kan contact worden opgenomen via onderstaande gegevens.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Vriendelijke groeten,

Manon Kuipers

Student Klinische Psychologie

Open Universiteit Nederland

Reageer