[enquête]afstudeeronderzoek

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

[enqu

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:





Onderwerp: Afstudeeronderzoek



Doelgroep: Het liefst geen studenten communicatiewetenschap voor de rest mag iedereen deelnemen.

Verwachte tijdsduur voor invullen: tussen de vijf en tien minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 24-12-2011

Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-02-2012

Volg hier de link naar de enquête



Toelichting

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met de laatste fase van mijn studie Communicatiewetenschap, de afstudeerfase. Om mijn masterscriptie succesvol af te ronden ben ik opzoek naar minimaal honderd deelnemers die mee zouden willen doen aan een onderzoek.

Het onderzoek bestaat uit een kort online vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst kost tussen de vijf en tien minuten. Omdat het niet om een enquête gaat kan ik de link naar de vragenlijst hier niet plaatsen.

Als je deel wilt nemen aan het onderzoek kun je reageren door me een persoonlijk berichtje te sturen. Ik stuur jou dan via een persoonlijk bericht een link naar mijn vragenlijst.

Onder de deelnemers verloot ik drie cadeaubonnen. Ik verloot een cadeaubon ter waarde van € 20 en twee cadeaubonnen ter waarde van € 10.

Je zou me enorm helpen door het invullen van mijn vragenlijst. Heb je zelf ook een vragenlijst of enquête dan vul ik deze met alle plezier in.

Hartelijke groet

Reageer