Philadelphia experiment ii verwijderd?

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 177

Philadelphia experiment ii verwijderd?

Hallo, ik zie mijn onderwerp nergens meer.

Het was om te vertellen dat het Philadelphia experiment niets meer was dan een publicatie in sommige kranten in de VS, om de Japanse inlichtingendienst op het verkeerde been te zetten. Dat was tijdens Wereldoorlog 2!!!!!

Er is later een film over gemaakt, maar dat was natuurlijk fictie.

En als ik dat schrijf als aanvulling op een onderwerp waar een slotje op gedaan is, vraag ik me af waar moderatoren zich mee bezig houden?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Philadelphia experiment ii verwijderd?

De topic over het Philadelphia experimentsloot het moderatorteam af met
Wie hier verder op door wenst te gaan vindt elders op internet gelegenheid zat.


Met "elders op internet" nemen we aan dat duidelijk genoeg niet bedoeld wordt "in een nieuwe topic ergens op Wetenschapsforum".
En als ik dat schrijf als aanvulling op een onderwerp waar een slotje op gedaan is, vraag ik me af waar moderatoren zich mee bezig houden?
Discussies over zg complottheorieën hebben de neiging eindeloos in welles-nietesvorm door te gaan. Wij houden ons dus bezig met daar waar we dat nodig achten punten achter te zetten.

Hoewel het gezichtspunt (slechts oorlogspropaganda en desinformatie) dat je in je intussen verwijderde herstart inneemt de door Wetenschapsforum gewenste redelijkheid vertegenwoordigt, leert de geschiedenis dat ook dat slechts zal leiden tot verdere "maar...."-s, gebaseerd op herhalingen van zetten. Daaraan hebben wij geen behoefte.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 177

Re: Philadelphia experiment ii verwijderd?

Jan van de Velde schreef:
De topic over het Philadelphia experimentsloot het moderatorteam af met



Met "elders op internet" nemen we aan dat duidelijk genoeg niet bedoeld wordt "in een nieuwe topic ergens op Wetenschapsforum".

Discussies over zg complottheorieën hebben de neiging eindeloos in welles-nietesvorm door te gaan. Wij houden ons dus bezig met daar waar we dat nodig achten punten achter te zetten.

Hoewel het gezichtspunt (slechts oorlogspropaganda en desinformatie) dat je in je intussen verwijderde herstart inneemt de door Wetenschapsforum gewenste redelijkheid vertegenwoordigt, leert de geschiedenis dat ook dat slechts zal leiden tot verdere "maar...."-s, gebaseerd op herhalingen van zetten. Daaraan hebben wij geen behoefte.
Je hebt duidelijk last van een onwetenschappelijke vooringenomenheid.

... "Daaraan hebben wij geen behoefte."

De arrogantie straalt er van af!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Philadelphia experiment ii verwijderd?

Twee weken geleden kwam er een oud complottheorietopic bovendrijven. Wij sloten dat omdat wij vinden dat dergelijke discussies op Wetenschapsforum ongewenst zijn.

Ondanks het feit dat wij die ongewenstheid aangeven opende jij gisteren tóch maar een nieuwe topic. Om bovenstaande reden verwijderden wij dat. Het zou wenselijker geweest zijn als je in een feedbacktopic had gevraagd, met redenen omkleed, of de philadelphia-topic terug geopend zou kunnen worden, in plaats van gewoon maar tegen onze wensen in te gaan en dan hier je ontevredenheid over onze reactie daarop zó te uiten:
Je hebt duidelijk last van een onwetenschappelijke vooringenomenheid.

... "Daaraan hebben wij geen behoefte."

De arrogantie straalt er van af!
Bij deze het dringende verzoek om het ook hier in dit feedbackforum gewoon fatsoenlijk te houden. Schelden is ook hier zinloos.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 177

Re: Philadelphia experiment ii verwijderd?

Jan van de Velde schreef:Twee weken geleden kwam er een oud complottheorietopic bovendrijven. Wij sloten dat omdat wij vinden dat dergelijke discussies op Wetenschapsforum ongewenst zijn.

Ondanks het feit dat wij die ongewenstheid aangeven opende jij gisteren tóch maar een nieuwe topic. Om bovenstaande reden verwijderden wij dat. Het zou wenselijker geweest zijn als je in een feedbacktopic had gevraagd, met redenen omkleed, of de philadelphia-topic terug geopend zou kunnen worden, in plaats van gewoon maar tegen onze wensen in te gaan en dan hier je ontevredenheid over onze reactie daarop zó te uiten:

Bij deze het dringende verzoek om het ook hier in dit feedbackforum gewoon fatsoenlijk te houden. Schelden is ook hier zinloos.
Ik houd het fatsoenlijk. Wat ik zeg is geen schelden!

Je laat zelf weer eens je onprofessionele houding in bovenstaande reactie duidelijk zien.

Laat de lezers van dit maar beoordelen wat ze er van vinden.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Philadelphia experiment ii verwijderd?

Op deze wijze is er geen discussie mogelijk. We staan open voor feedback, maar als er alleen maar op de man gespeeld kan worden heeft dit geen zin. Er is dan geen sprake meer van feedback, dus dan kan dit topic net zo goed op slot.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten