2012

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 1.129

2012

Het einde van de wereld. Ik raad iedereen aan zoveel mogelijk voedsel op te slaan!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: 2012

Het eerste topic van 2012! :)
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Re: 2012

Het einde van de wereld. Ik raad iedereen aan zoveel mogelijk voedsel op te slaan!


Moet er na het einde van de wereld dan nog gegeten worden? :)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: 2012

Iedereen desondanks nog een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Re: 2012

Iedereen desondanks nog een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst.


Daar sluit ik mij bij aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.129

Re: 2012

Ik voorspel dat er dit jaar oorlog komt met Iran. Als mijn voorpelling uitkomt, maak dan alsjeblieft wat tijd vrij om aan mij te denken. :)
Moet er na het einde van de wereld dan nog gegeten worden? :)
Nee ik bedoel natuurlijk dat je in een keer alles opeet wanneer het einde nadert. Zo geniet je meer van je laatste eten! :)

Re: 2012

Ik voorspel dat er dit jaar oorlog komt met Iran. Als mijn voorpelling uitkomt, maak dan alsjeblieft wat tijd vrij om aan mij te denken. :)


Dat is niet zo'n onwaarschijnlijke voorspelling, maar het einde van de wereld is nog wel iets anders.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: 2012

Mijn voorspelling vorig jaar: (heb ik gedateerd bewijs van!)
Nu is het misschien wat voortijdig, maar afhankelijk van wat er nog komt, zou 2011 wel eens HEEL misschien de 1789 van onze tijd kunnen worden.
Afbeelding

Ik denk dat 2012 op hetzelfde elan voortgaat en dat er over grote delen van de wereld grote onlusten zullen uitbreken. Groter in de zin van agressiever en gewelddadiger dan dit jaar. Ook op plaatsen waar dat nog niet (echt) het geval is. (China, Rusland, Iran, EU,...) Volgens mij komt er geen oorlog met Iran, omwille van het nucleaire potentieel van Iran, de verkiezingen in de VS en de Arabische lente.

... en een gelukkig nieuwjaar.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: 2012

De wereld cirkelt nog wel een paar miljard jaar rond de zon.

Misschien dat de mensheid vergaat, maar dat gaat ook zo snel niet. Het is net onkruid en je komt nu eenmaal niet makkelijk van 7 miljard mensen af.

Een crisis, dat zullen we wel krijgen. Maar een oorlog hier en daar kijkt niemand meer van om.

Gebruikersavatar
Berichten: 289

Re: 2012

De wereld vergaat op 21 december... gelukkige komt 'The hobbit' uit op 14december! :)
Great minds discuss ideas, small minds discuss people.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: 2012

Dit gaat helemaal nergens over, zelfs voor het cafe.

-slotje-
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten