Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 323

Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Onderaan de pagina staat elke keer "Tijden zijn in GMT + 1 uur", maar ze zijn ofwel in GMT (+0 uur), of jullie klok loopt verkeerd...
"You're really full of yourself, aren't you?"

"Yeah. I like that about me."

- U Turn

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Dit kan je zelf aanpassen in je profiel :wink:
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 323

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

:shock:


-edit-

ik zeg nu wel "oops", maar als ik in mijn profiel aanklik (GMT + 1), staat alles dus nog steeds een uur achter. Staat de klok in de browser dan verkeerd ofzo?
"You're really full of yourself, aren't you?"

"Yeah. I like that about me."

- U Turn

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Huidige tijd in Nederland is GMT + 2 uur (zomertijd)
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Het blijft toch gewoon GMT +1 want dat gaat ook mee met het zomer en winter uur ? :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Nee, GMT doet niet aan zomer- en wintertijd.


Maar ik ben het wel met je eens dat het makkelijker zou zijn als het standaard goed zou staan (het staat namelijk ook voor alle gasten verkeerd), en roep het beheer op om nog eens te kijken of dit technisch gezien mogelijk is. :shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wanneer wordt de klok goedgezet?!

Maar ik ben het wel met je eens dat het makkelijker zou zijn als het standaard goed zou staan (het staat namelijk ook voor alle gasten verkeerd), en roep het beheer op om nog eens te kijken of dit technisch gezien mogelijk is. :shock:
Ik wacht toch nog even met de tijd op +2 zetten. Probleem is namelijk dat iedereen die registreert de huidige settings vanzelf overneemt, en men dan binnenkort zijn eigen settings weer moet aanpassen als de zomertijd voorbij is. Een aangezien dat moment bijna daar is....
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer