Verandering in haarkleur en huid

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Verandering in haarkleur en huid

Hallo Allemaal,

Ik ben een halfbloed (donkere vader/blanke moeder) en het laatste jaar gebeurt er iets aparts.

Mijn haar wordt rood! Tevens krijg ik pigmentvlekken in mijn gezicht en sproeten, in de zomer wordt mijn haar echt oranje/rood en zelfs nu in de winter wordt het rood/oranje. Pas geleden heb ik mijn haar zwart geverfd om het rode te bedekken maar ook nu begint het er weer doorheen te schijnen.

Opzich zou het niet vreemd zijn als ik rood haar zou hebben aangezien ik een oma had met rood haar maar ik ben niet blank en ik heb altijd donkerbruin/zwart haar gehad.

Hoe kan het zijn dat ik op mijn 25e ineens pigmentvlekken,sproeten en oranje haar krijg?

Berichten: 49

Re: Verandering in haarkleur en huid

http://www.goeievraag.nl/vraag/kaal-geword...rna-ander.18182

hier vond ik wat over dat de haarkleur, dikte, vorm... kunnen veranderen na bv. chemokuur, misschien ben je hier wat mee?

ik heb het bericht gewijzigd want de link bleek niet te werken
Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek. - Albert Einstein

Berichten: 3

Re: Verandering in haarkleur en huid

sam375 schreef:http://www.goeievraag.nl/vraag/kaal-geword...rna-ander.18182

hier vond ik wat over dat de haarkleur, dikte, vorm... kunnen veranderen na bv. chemokuur, misschien ben je hier wat mee?

ik heb het bericht gewijzigd want de link bleek niet te werken
Bedankt voor de link!

Ik heb alleen geen chemo of andere behandelingen ondergaan die zoiets kunnen veroorzaken, ben volkomen gezond.

Ik denk dat ik deze vraag even verplaats naar Geneeskunde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Verandering in haarkleur en huid

Ik denk dat ik deze vraag even verplaats naar Geneeskunde
Dat valt onder crossposten, zie de regels van Wetenschapsforum, en is niet toegestaan aangezien het voor de gebruikers onduidelijk zal worden waar welke informatie staat. Als jij denkt dat een topic beter in een ander vakforum past kun je het beste contact opnemen met een moderator van een van beide fora. Mocht deze, en de andere vakmoderatoren, het hiermee eens zijn, dan wordt het gehele topic overgeplaatst door iemand van het moderatorteam.
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Reageer