Powerplug voor op tv

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 3

Powerplug voor op tv

Sinds enkele weken hebben wij nu digitale tv, maar door praktische zaken is het onmogelijk om er een internetkabel op aan te sluiten.

Dus het bakje waar het signaal toekomt voor het internet , digitale tv is van Mobistar en staat in de garage en de tv in de woonkamer. Dus zou ik proberen om met met behulp van 2 powerplugs te werken een in de garage die verbonden is met het bakje en daarop een internetkabel. Dan nog een in de woonkamer om dan ook met behulp van internetkabel aan te sluiten op de digitale tv decoder.

Zou dit problemen kunnen geven omdat de garage of woonkamer op een ander circuit zijn gegeven of niet ?

Of heeft er soms nog iemand andere oplossingen ?

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Powerplug voor op tv

Als ik het goed begrijp wil je het signaal via het lichtnet laten lopen.

Als die beide circuits op dezelfde fase ziten dan zou dat moeten werken.

Overigens begrijp ik niet waarom je niet gewoon een internetkabel zou kunnen leggen.

Dat lijkt me toch kwalitatief een betere verbinding.

Berichten: 3

Re: Powerplug voor op tv

klazon schreef:Als ik het goed begrijp wil je het signaal via het lichtnet laten lopen.

Als die beide circuits op dezelfde fase ziten dan zou dat moeten werken.

Overigens begrijp ik niet waarom je niet gewoon een internetkabel zou kunnen leggen.

Dat lijkt me toch kwalitatief een betere verbinding.
Ja het probleem is dus dat ze niet op dezelfde fase zitten en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. En een internetkabel kan niet echt omdat het onmogelijk is om te boren.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Powerplug voor op tv

Dan zou je nog kunnen kijken of je in de verdeelkast circuits van fase kunt wisselen.

En dat je geen kabel kunt leggen wil ik niet voetstoots aannemen. We zeggen dan: waar een wil is, is een weg.

Maar aangezien ik de situatie ter plaatse niet ken kan ik daar geen definitieve uitspraak over doen.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 320

Re: Powerplug voor op tv

Of heeft er soms nog iemand andere oplossingen ?


Al aan een draadloze verbinding gedacht? Ik gebruik hiervoor met succes de Ruckus 7811.
Wil je eindelijk die dure computer aan het werk zetten...

help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=59270

Berichten: 3

Re: Powerplug voor op tv

Al aan een draadloze verbinding gedacht? Ik gebruik hiervoor met succes de Ruckus 7811.


Dus jij zit met hetzelfde probleem en gebruikt daarvoor de Ruckus 7811 ? Als dit zo is zal ik dit eens voorleggen hier thuis.

Reageer