Haardikte

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Haardikte

Hoi,

ik ben een meisje die in haar laatste jaar op de middelbare school zit. Dit jaar moet ik een Geïntegreerde Proef maken, een GIP dus. En als onderwerp heb ik de diode laser gekozen.

Nu moet ik daar dus ook proeven mee doen, en zelf een proefbeschrijving maken enz.

En ik wilde graag de dikte van een menselijk haar meten met behulp van een diodelaser.

Ik weet ongeveer wel hoe het in z'n werk gaat, maar ik kan nergens een goede proefbeschrijving en werkwijze vinden..

Ik ben niet zo'n talent om er helemaal zelf een te maken, dus vroeg ik me af:

kan er mij iemand helpen? gewoon een link naar een site waar de proef beschreven is, is al meer dan genoeg, als ik gewoon maar iets heb om uit te vertrekken..

Ik heb me al suf gezocht..

Als iemand me kan helpen, doe dat dan aub..

Alvast bedankt mensen :)

grtz, MissExclusivee

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Haardikte

Iemand die hier een handje kan toesteken?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.455

Re: Haardikte

Wat googlen levert hier een proefbeschrijving op. je zult uiteraard ook wat moeten opzoeken over de theorie van diffractie om het experiment te kunnnen uitleggen.
This is weird as hell. I approve.

Berichten: 2

Re: Haardikte

Wat googlen levert hier een proefbeschrijving op. je zult uiteraard ook wat moeten opzoeken over de theorie van diffractie om het experiment te kunnnen uitleggen.
Dankjee :) ik heb er zelfs nooit aan gedacht om in het Engels te zoeken.

Ik ben je echt heeeeeellllll dankbaar, volgende week moeten we al onze proeven uitvoeren dusja..

Echt bedankt :)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Haardikte

ik heb er zelfs nooit aan gedacht om in het Engels te zoeken.
Maak er maar een gewoonte van, je vindt tien keer zo makkelijk tien keer zo veel.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer