vraag naar gegevens

Moderator: Miels

Gesloten

vraag naar gegevens

geschreven door Jan van de Velde in "(natuurkunde) vragen voor profielwerkstuk over koelsystemen"
Iets heel anders: kun je niet gauw genoeg geschikte literatuur vinden om mee te starten, Ik vond uit mijn HTS tijd nog een lesdiktaat koeltechniek, als afstudeeropdracht geschreven door een paar medestudenten van me. Voor een VWO-er prima te bevatten. Het gaat om 50 kopietjes van A-4 formaat.  


Ik ken niet precies de regels omtrent adres-uitwisseling en zo, ben hier ook nog vrij nieuw, maar als je ge"interesseerd ben kun je aan de beheerder vragen (laatste forum in de lijst, vragen aan het beheer) om mijn e-mailadres vragen, met de mededeling dat ik je voor de verzendkosten zonodig dat diktaatje kan bezorgen.

Ik vraag dus hierbij of het beheer van deze site, mij het e-mailadres van Jan van de Velde kan sturen naar mijn e-mailadres.


edit mod(Lala): profiel van de TS, die vergeten was in te loggen:

http://www.wetenschapsforum.nl/profile.php...wprofile&u=4065

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: vraag naar gegevens

Je kan hem ook een pb (persoonlijk bericht) sturen.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: vraag naar gegevens

Dat lijkt me wel het handigste. Je kan ook op het profiel van Jan van de Velde kijken of hij z'n email-adres daarin openbaar heeft staan. Wij kunnen echter niet zomaar een email-adres gaan verstrekken, hoewel we er wel toegang tot hebben. Mijn advies: volg het advies van Raspoetin!

(en in het vervolg inloggen :wink: )
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: vraag naar gegevens

Ja, sorry allemaal.


Ik had al een aantal e-mail adressen zien verwijderen uit berichten door moderators, en voor de rest zag ik ook niet hoe dat dan wel zou moeten..


Nieuw zijnde op dit forum heb ik nog lang niet alle mogelijkheden gezien. Vandaag dus weer wat bijgeleerd.


Mocht het je nog niet duidelijk zijn, geartoon, dat knopje met twee poppetjes onderaan elk van mijn berichten, daarmee kun je een persoonlijk bericht sturen zonder dat we voor zoiets simpels als het verzenden van diktaatjes de rest hoeven lastig te vallen.


groet, Jan
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 15

Re: vraag naar gegevens

Ik snap het nu. Sorry dat ik hier een topic aan heb verprutst, ik ben hier nog niet zo bekend op dit forum. Dus bij deze is mijn vraag beantwoord.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: vraag naar gegevens

Ik snap het nu. Sorry dat ik hier een topic aan heb verprutst, ik ben hier nog niet zo bekend op dit forum. Dus bij deze is mijn vraag beantwoord.
Geeft niets hoor! Hier op het forum proberen we het stellen van vragen juist aan te moedigen, zolang er iemand iets leert van een antwoord was het dus een nuttig antwoord. En dat is wederom gelukt :shock:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten