Springen naar inhoud

Functies van de tweede graad: vraagstukken

• Log in om te kunnen reageren

wetenschapperfan

wetenschapperfan

• 0 - 25 berichten
  • 25 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 februari 2012 - 16:44

Hallo iedereen.
Ik heb morgen een toets van wiskunde, namelijk 'Functies van de tweede graad: vraagstukken.'
Ik ben heel goed in de functies van de tweede graad, zoals de discriminant berekenen, de alfa, de beta, symmetrieas, nulpunten etc.
Maar mijn probleem is de vraagstukken, ik weet niet hoe ik moet beginnen. :)
Ik heb sinds altijd problemen met vraagstukken, en als je verkeerd begint dan is heel je oef. fout. Kunnen jullie me helpen a.u.b, hebben jullie tips? :)
Mvg...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 07 februari 2012 - 17:05

Maar mijn probleem is de vraagstukken, ik weet niet hoe ik moet beginnen. :)
Ik heb sinds altijd problemen met vraagstukken, en als je verkeerd begint dan is heel je oef. fout. Kunnen jullie me helpen a.u.b, hebben jullie tips? :)

Kun je een voorbeeld geven van zo'n vraagstuk waar je moeite mee hebt? En geef dan ook meteen je eigen idee van de oplossingsmethode :).
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 07 februari 2012 - 17:05

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures