Springen naar inhoud

Petten

• Log in om te kunnen reageren

Ningen

Ningen

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 februari 2012 - 19:42

Zijn er fysieke redenen om een pet te dragen? ik ben wel bekend met een lichtallergie maar ik weer niet of er nog andere dingen zijn

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

*_gast_Bartjes_*

• Gast

Geplaatst op 17 februari 2012 - 20:13

Zijn er fysieke redenen om een pet te dragen? ik ben wel bekend met een lichtallergie maar ik weer niet of er nog andere dingen zijn

Bij vorst of felle zonneschijn, als je een kale kop hebt.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8789 berichten
  • VIP

Geplaatst op 18 februari 2012 - 02:17

Ik denk niet eens dat je er kaal voor hoeft te zijn hoor.. bij forse koude verlies je ook met haar best wat warmte via je hoofd.

In bijzonder zonnige omstandigheden word vaak aangeraden een hoed, pet of iets dergelijks te dragen om zonnesteek en/of verbranding tegen te gaan. In hoeverre dat een belangrijk verschil maakt durf ik niet te zeggen, maar het heeft een hoog 'better safe than sorry' gehalte.
Victory through technology

Ningen

Ningen

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 maart 2012 - 20:21

en zijn er ook ziektes, aandoeningen (psychologisch of fysiek) en dergelijken die een reden zijn om een pet te dragen?

ik wil dat namelijk weten voor als ik het lesgeven in ga later, dus voor welke dingen ik de kinderen aan wie ik les geef een pet zou mogen laten dragen

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44861 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 maart 2012 - 23:39

ik wil dat namelijk weten voor als ik het lesgeven in ga later, dus voor welke dingen ik de kinderen aan wie ik les geef een pet zou mogen laten dragen

Daar zou ik mezelf niet druk om maken. Ze zouden in 999 van de 1000 gevallen met je voeten aan het spelen zijn, en vanaf dat ogenblik ben je verloren voor alles wat jij wil en zij niet, in al je klassen.

Als er een aandringt vraag je gewoon om een doktersverklaring.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures