Ik snap dat je boos bent op die webwinkel, je zou voor minder. Maar waar jij nu mee bezig bent is mensen die je oprecht willen helpen aan te vallen. Het is inderdaad lastig dat je jouw boosheid onvoldoende kan richten op de webwinkel zelf, maar erg eerlijk ben je niet als je dan maar jouw boosheid gaat afreageren op anderen, die hier
niks mee te maken hebben en die zelfs aan jouw kant staan om deze zaak aan te pakken. Maar zelfs dàt mis je door jouw kwaadheid: je merkt niet eens dat anderen je willen helpen...
@ Bart: wil je misschien je toon even matigen? Ik heb op alle drie je vragen antwoord gegeven. Welk antwoord begrijp je niet? Ik dacht dat duidelijk was dat ik geen 3s nr. had (slechts retour afzender). En over dit soort zaken staat niets op de website vermeld. In heb begin heb ik al aangegeven dat ik een bevestiging heb ontvangen van de annulering.
Ik val toevallig op dit bericht, ik begin het te lezen en ik moet bekennen dat ik ernstige bedenkingen kreeg, bij dit doorlezen, over de manier waarop
jij hier reageert, zoals ik hierboven al aangaf. Misschien kan het helpen de volgende vraag van Bart
nog maar eens in het vetjes hieronder weer te geven. Ze is al enkele keren gevraagd aan jou, maar ik lees ook nog geen antwoord op die vraag:
Je hebt het pakket aangenomen. Je zult dus ook moeten kunnen aantonen dat je het pakket verzonden hebt. Bij pakketten krijg je een track&trace code. Met behulp van deze code kun je zien waar het pakket zich bevindt (en of het afgeleverd is aan de ontvanger).
En:
- Heb je het pakket volgens de juiste procedure (RMA) teruggestuurd?
Met andere woorden:
(1) heb je een bewijs dat je het pakket ook hebt terug gezonden?
(2) En heb je het pakket correct verstuurd?
...Ik vind de toon die nu wordt gezet niet prettig. Ik probeer ergens achter te komen, en mijns inziens beantwoord ik wel degelijk de vragen. Misschien heb ik er een gemist, maar dan kan dat gewoon gezegd worden. ...
Inderdaad, jouw toon is niet prettig. En ja, je hebt al enkele keren diezelfde 2 vragen gemist, terwijl ze zelfs al 2 keer uitdrukkelijk werden gesteld.
Ik heb al verschillende malen aangegeven dat ik kan aantonen dat de fout bij het bedrijf ligt, omdat ze me een bevestiging hebben gestuurd: de koop is ontbonden. Weken geleden al. Ook heb ik een mail waarin ze zeggen dat ze blijkbaar een fout hebben gemaakt. Maar dat ik toch mijn geld nog niet terugkrijg.
Inderdaad, dat heb je al in elk van je berichtjes herhaald. Nu kan je die informatie ook aanvullen met de zaken die je gevraagd werden.
... Dit heeft helemaal niets te maken met 'schreeuwen dat het een slecht bedrijf is'. Ik heb hier niet geschreeuwd. Ik probeer dingen te verduidelijken.
De vele vraagtekens na elkaar en herhalingen van dezelfde info doen nochtans denken aan schreeuwen.
...Ik dacht dat het hier een goede plaats zou zijn om achter een paar zaken te komen, maar misschien heb ik me daarin vergist. ...
Dit is ook een goede plaats, op voorwaarde dat jij de nodige informatie geeft, in de vorm van een beantwoorden van Barts vragen. Als je dat niet doet, dan kan je moeilijk verwachten dat anderen je
kunnen helpen. Het is dan echter te makkelijk om het niet geholpen worden op een ander te steken.
Ik heb inmiddels raad gevraagd aan een juridisch adviseur, en deze gaf te kennen dat ik inderdaad niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor dit zgn zoekgeraakte pakket. Ik heb dus het antwoord, en de maatregelen die genomen moeten worden, zijn in gang gezet.
Aha, dan vermoed ik dat je hebt kunnen bewijzen dat je het pakketje daadwerkelijk hebt verzonden?
Nu, ik hoop dat je jouw geld kan terugkrijgen, hoe dan ook!
Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-