Kaakpijn

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Kaakpijn

Hallo allemaal..geen idee of ik op de juiste plaats zit maar het is het proberen waard...

Sinds gisteren heb in vreselijke pijn aan mijn kaak..

Denk dat het van mijn Wijsheidstand is,maar als ik erop duw voel ik niets.

Tandvlees doet niet echt pijn( kan vanachter er niet op duwen omdat ik mijn mond

Niet meer open krijg,max 2 cm)

Lijkt eerder alsof het inwendig zit(het bot ofzo?)

Ben ook opeens verkouden en heb last met slikken..

Lijkt alsof mijn klieren zijn opgezwollen...

Wat kan het zijn?want naar de tandarts moet ik

Niet gaan als ik men mond niet goed openkrijg...ben doodop van de pijn...

Help?? :)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Kaakpijn

Neen, spijtig, maar daarvoor zit je niet op de juiste plaats en niet op het juiste forum. Zie bovenaan het geneeskunde forum:
Het is op Wetenschapsforum niet toegestaan (medische) persoonlijke problemen te bespreken. Zie ook de Bijsluiter en FAQ van dit forum.
En:
Individuele medische problemen

Gelieve hier geen individuele medische problemen te plaatsen. De gebruikers van dit forum zijn (veelal) geen gekwalificeerde geneeskundigen en Wetenschapsforum.nl kan dan ook niet instaan voor de juistheid van reacties, met alle mogelijke risico's van dien. Bovendien is een diagnose zonder uitgebreid onderzoek ook meestal niet mogelijk.

Voor individuele medische problemen verwijzen wij u door naar uw huisarts of GGD, ...
Ik lees dat je erg veel pijn hebt. In dat geval dien je maar één iets te doen en dat is (dringend) uw huisarts of de huisarts van wacht op te bellen om na te gaan wat er precies aan de hand is. Een signaal van jouw lichaam, in de vorm van zoveel pijn, mag en kan je niet zomaar toevertrouwen aan een forum. Forumgangers kunnen jouw niet eens klinisch onderzoeken, hoe wil je dan een correcte diagnose krijgen en dus een correcte behandeling?

Veel beterschap, in elk geval!!

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Kaakpijn

Zoals Dido al aangeeft is dit forum helaas niet de juiste weg naar een correcte behandeling. We raden je dus ook aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met een zorgverlener (zoals de huisarts). Beterschap!

Dit topic gaat tegen onze regels in, en zal dus ook om die reden gesloten worden.
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gesloten