Springen naar inhoud

[enquête]Tevredenheid van consumenten met klachtafhandeling door bedrijven


  • Log in om te kunnen reageren

#1

Homaar

    Homaar


  • 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 februari 2012 - 02:24

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:



Titel: Tevredenheid van consumenten met klachtafhandeling door bedrijven

Aanleiding van de enquête: proefschrift

Doelgroep: nederlandstalige volwassenen

Verwachte tijdsduur voor invullen: 15 minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 01-04-2012

Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-05-2012

Volg hier de link naar de enquête


Toelichting

Iedereen is wel eens ontevreden over een product of dienst, bijvoorbeeld over een mobiele telefoon die het niet meer doet, over slecht eten in een restaurant of een lange rij voor de kassa. Veel mensen klagen vervolgens bij de ondernemer, maar niet alle ondernemers lossen klachten ook goed op. Dit onderzoek gaat over de afhandeling van klachten door bedrijven en hoe u die klachtafhandeling ervaren heeft. Het onderzoek richt zich met name op de invloed van de factor "controle".
Het onderzoek is zuiver wetenschappelijk, niet commercieel en er worden geen persoonlijke gegevens verzameld. Het onderzoek maakt deel uit van mijn promotie-onderzoek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Ik dank iedereen heel hartelijk voor deelname!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures