Volledige verbranding

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

Volledige verbranding

hallo iedereen,

ik ben Elroy en zit in 3 havo. en ik ben dus zacht gezegd een ramp in scheikunde. maar wij hebben dus een praktische opdracht over verschillende onderwerpen en ik heb dus volledige en onvolledige verbranding. ik ben dus ingedeeld in een groepje luie mensen die niks uitvoeren en het maar aan mij laten. maar ik moet dus een scheikundige onderzoeksvraag maken over volledige of onvolledige verbranding. en wat ik daar als benodigdheden zou nodig hebben. jullie zullen nu vast denken: '' wat een dombo''. maarja, kan iemand mij helpen met mijn probleem.

mvg, Elroy

Berichten: 329

Re: Volledige verbranding

Elroy97 schreef:hallo iedereen,

ik ben Elroy en zit in 3 havo. en ik ben dus zacht gezegd een ramp in scheikunde. maar wij hebben dus een praktische opdracht over verschillende onderwerpen en ik heb dus volledige en onvolledige verbranding. ik ben dus ingedeeld in een groepje luie mensen die niks uitvoeren en het maar aan mij laten. maar ik moet dus een scheikundige onderzoeksvraag maken over volledige of onvolledige verbranding. en wat ik daar als benodigdheden zou nodig hebben. jullie zullen nu vast denken: '' wat een dombo''. maarja, kan iemand mij helpen met mijn probleem.

mvg, Elroy
Hey Elroy,

Om je te helpen ga ik je niet gewoon gelijk een antwoord geven, maar jou een onderzoeksvraag laten bedenken.

Met een gasbrander heb je 3 ''standen'' pauzevlam, ruisende vlam en de blauwe vlam.

Als je hem op de pauzevlam laat (gele vlam) en je doet er een schaaltje in, ontstaat er onderop roet: nogal gek want bij verbrandingen zouden alleen gassen ontstaan.

Probeer hier nu is een onderzoeksvraag uit op te maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.563

Re: Volledige verbranding

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Reageer