Springen naar inhoud

9 maart 2012: gratis symposium meerlagigheid in de mens

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Multilevelness

Multilevelness

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 maart 2012 - 09:53

Graag wilde ik vertellen dat ik op 9 maart 2012 in Utrecht aan de Universiteit van Humanistiek een gratis symposium help organiseren, genaamd: “Een meerlagige kijk op Persoonlijkheid, conflict en de maakbaarheid van de samenleving”.

Het wetenschappelijke symposium gaat onder andere over empathie, maar ook over persoonlijkheidsontwikkeling en de vaak constructieve rol van depressies, neuroses, etc. daarin, waardoor het hopelijk voor veel forumgebruikers interessant is. Meer informatie is te vinden op www.lottevanlith.nl en aanmelden kan via info@poseidis.nl. Voel je welkom!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

benb

benb

• >250 berichten
  • 926 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 01 maart 2012 - 20:34

Graag wilde ik vertellen dat ik op 9 maart 2012 in Utrecht aan de Universiteit van Humanistiek een gratis symposium help organiseren, genaamd: “Een meerlagige kijk op Persoonlijkheid, conflict en de maakbaarheid van de samenleving”.

Het wetenschappelijke symposium gaat onder andere over empathie, maar ook over persoonlijkheidsontwikkeling en de vaak constructieve rol van depressies, neuroses, etc. daarin, waardoor het hopelijk voor veel forumgebruikers interessant is. Meer informatie is te vinden op www.lottevanlith.nl en aanmelden kan via info@poseidis.nl. Voel je welkom!

Komt daar ook een samenvatting van op papier of anderszins ?
nothing will change without a rebel

Multilevelness

Multilevelness

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 maart 2012 - 16:24

Goede vraag, waarschijnlijk zal er wel kort over bericht worden op de website van PoseiDis (.nl) en mogelijk zullen er een aantal fragmenten op YouTube worden gepost, maar een congresbundel of iets dergelijks ligt niet in de planning.

benb

benb

• >250 berichten
  • 926 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 02 maart 2012 - 18:29

Goede vraag, waarschijnlijk zal er wel kort over bericht worden op de website van PoseiDis (.nl) en mogelijk zullen er een aantal fragmenten op YouTube worden gepost, maar een congresbundel of iets dergelijks ligt niet in de planning.

Kun je mij een seintje geven als er iets beschikbaar is ?
nothing will change without a rebel

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 04 maart 2012 - 13:22

Aangezien dit niet echt een inhoudelijke discussie is, zet ik dit topic op slot. Voor dergelijke aankondigingen hebben we de kalender, waar ik dit zojuist aan heb toegevoegd. Mocht er naar aanleiding van een dergelijk symposium behoefte zijn aan discussie, dan kan daarvoor altijd nog een topic geopend worden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures