Din 60571 / iec 60751

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

Din 60571 / iec 60751

Hey,

Ik weet niet waar ik deze vraag moet zetten, dus als ze verkeerd staat: sorry.

ik ben dus op zoek naar de volgende norm voor mijn thesis. Het gaat over de kwaliteit en standardisering van een PT100/PT1000 weerstandstemperatuursensor:

DIN EN 60 751

IEC 60751

(deze is volgens mij dezelfde norm)

Ik heb deze norm al kunnen vinden in PDF formaat via een wetenschappelijke zoekrobot maar in het duits. Aangezien ik nooit duits heb gehad is dit compleet chinees voor mij. Vandaar ik dus op zoek ben naar de engelstalige versie ervan.

Ik heb 'm al gevonden op de officiele site van IEC:

http://webstore.iec.ch/webstore/webstore.n...=1&onglet=1

is het mogelijk om hier op een of andere manier toch aan te raken?

Ik heb bvb wel al tevergeefs contact opgenomen met verschillende leveranciers van PT1000 sensoren dewelke deze norm hanteren.

bij voorbaat dank, met vriendelijke groeten,

Alain

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Din 60571 / iec 60751

Verplaatst naar praktische wetenschappen
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Din 60571 / iec 60751

De officiële manier is kopen bij het Nederlands Normalisatieinstituut

Of je moet iemand treffen die de norm in bezit heeft en bereid is een fotokopie van die 21 pagina's voor je te maken.

Scheelt je zo ruim 100 euro.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Din 60571 / iec 60751

klazon schreef:De officiële manier is kopen bij het Nederlands Normalisatieinstituut

Of je moet iemand treffen die de norm in bezit heeft en bereid is een fotokopie van die 21 pagina's voor je te maken.

Scheelt je zo ruim 100 euro.
En die hier gelijktijdig iets illegaal mee doet.

Je vindt dergelijke normen niet op het net. Dat jij een DIN-EN op het net vindt is al zeldzaam en die staat daar voor 100% zeker illegaal.

En als dit voor een thesis is sta jij op een niveau dat jij dit ook zou moeten weten, en vraag je dit via school die veelal bijzondere voorwaarden hebben.
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Din 60571 / iec 60751

De universiteit koopt hier bij ons een licentie voor zodat deze beschikbaar zijn in de bibliotheek. Grote kans dat dat ook bij jou het geval is.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Reageer