Springen naar inhoud

Redoxreacties

• Log in om te kunnen reageren

mrlngtng

mrlngtng

• >250 berichten
  • 251 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 maart 2012 - 16:16

Hallo allemaal,

Ik kreeg een nogal vage vraag als opgave, namelijk hoe kan men een redoxreactie-proef aanpassen met het oog op duurzaamheid? De proef is een typische redoxreactie gebruikmakend van KMno4 en I2. Duurzaamheid mag in het algemeen worden opgenomen, zowel milieu als de gezondheid van onszelf, ook economische redenen,...

Heeft iemand een goed voorstel?

Mvg

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44865 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 07 maart 2012 - 17:49

kun je eens op een rijtje zetten wat minder duurzaam is aan dat experiment? Want daarmee begint een discussie hoe je zoiets duurzamer/gezonder/milieuvriendelijker kunt uitvoeren.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

mrlngtng

mrlngtng

• >250 berichten
  • 251 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2012 - 00:38

kun je eens op een rijtje zetten wat minder duurzaam is aan dat experiment? Want daarmee begint een discussie hoe je zoiets duurzamer/gezonder/milieuvriendelijker kunt uitvoeren.

Nou ja dat weet ik zelf niet echt. Het is een gewone redoxtitratie, en een vraag hierrond is hoe maak ik deze proef duurzaamder? Er is niet echt gegeven wat je moet verbeteren, we moeten gewoon een idee verzinnen..

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures