Springen naar inhoud

Klassiek natuurkundeforum

• Log in om te kunnen reageren

Poll: Stelling:Het klassieke natuurkunde forum ziet er nu overzichtelijker uit. (10 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Eens (7 stemmen [70.00%])

Percentage van stemmen: 70.00%

2. Oneens (3 stemmen [30.00%])

Percentage van stemmen: 30.00%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 oktober 2005 - 22:03

Op deze topic
http://www.wetenscha...showtopic=14700
zei ik dat het klassieke natuurkunde forum er niet overzichtelijk op wordt als die tags met het vakgebied erin staat. Bart zei dat het juist de bedoeling was om forum opteschonen.
Dus ik denk: "Tijd voor een poll"

Het spijt mij dat ik 2 topics moet aanmaken. ik dacht niet dat dat nodig was.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 oktober 2005 - 22:14

Ik stem toch voor eens, voor mezelf vind ik het echt wel handig. Vermits ik nog tot de jongere, 'iets mindere begaafde groep' behoor, zijn sommige topics gewoon niet intressant om te lezen. Sommige titels zijn vaak maar aan de vage kant en dan helpt het vakgebied me wel goed, want zaken waar ik niets over ken lees ik dan gewoon niet en sla ik over. Ik kan best wel begrijpen dat deze zaken vrij irritant kunnen zijn op kleine resolutie omdat je toch met een hele hoop extra tekst komt te zitten, dus ik denk voor mensen met een resolutie boven de 1024 dat dit best meevalt, maar voor 800 en lager een ware hel is (qua overzichtelijkheid) :shock:

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 oktober 2005 - 14:47

Ik ben het eens met de stelling, het is nu veel duidelijker snel te zien waar het onderwerp over gaat en ook of het me interesseert of niet, omdat dat over het algemeen afhankelijk is van het vakgebied.

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 oktober 2005 - 11:37

Nou ben ik zelf druk bezig met het aanpassen en de vakgebieden er ook bij te plaatsen. Zijn er nog mensen bang dat (gezien de post van Cycloon die dingen waar hij niets van weet dan ook maar niet leest) ze niet meer dingen gaan lezen waar ze niets van afweten en er daardoor ook niet nieuws bij leren? Of zijn de topics waar je niets van afweet te specifiek en leer je er zowiezo niets van, of klik je meteen weer op vorige zodra je merkt dat het onderwerp je niet aanspreekt?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44853 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 23 oktober 2005 - 11:56

Ik denk dat niet alle topics zo eenduidig te classificeren zijn, toch zeker niet omdat er gedurende een dicussie maar al te vaak relevante zijwegen bewandeld worden die niet meer helemaal door de oorspronkelijke classificatie gedekt worden. Ik denk dat je een schijn-duidelijkheid creŽert, en het risico loopt dat de discussies eerder doodlopen bij gebrek aan verse inbreng.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 oktober 2005 - 19:26

Ik geef me er aan over. maar is het geen goed idee om voor de duidelijkheid het vakgebied schuin neer te zetten? dan valt het beter de onderschijden.

Dan moet die code wel moglijk worden gemaakt het onderwerp op te maken.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 23 oktober 2005 - 20:26

maar is het geen goed idee om voor de duidelijkheid het vakgebied schuin neer te zetten?

Nee, ik denk het niet. Dan moeten de moderators steeds ieder post waarin men dat niet heeft gedaan gaan corrigeren. Of er moet een mod worden geschreven die altijd als er iets in het onderwerp staat met rechte haken dat gedeelte cursief maakt. Lijkt me veel gedoe om iets misschien iets overzichtelijker te maken (waarbij ik me afvraag of dat zelfs zo is, maar ok)

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures