De 'verrassing'

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 486

De 'verrassing'

Jullie (het beheer) hebben al enkele keren laten uitschijnen dat er een 'verrasing' komt :P . Ik wil jullie ook niet opjagen hoor maar ik vraag me af of jullie er al ver mee staan? En of jullie iets willen verklappen :roll:
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: De 'verrassing'

Jullie (het beheer) hebben al enkele keren laten uitschijnen dat er een 'verrasing' komt   :P . Ik wil jullie ook niet opjagen hoor maar ik vraag me af of jullie er al ver mee staan? En of jullie iets willen verklappen   :roll:
Ik wil wel een tipje van de sluier oplichten: het gaat over verbreding van het forum (zoals ik dat ook al in het draadje Kwaliteit van Wetenschapsforum heb aangekaart). Met andere woorden: we willen naast een forum er nog iets anders bij gaan doen. We zijn druk bezig om dat allemaal zo in te richten dat het over bepaalde tijd openbaar kan worden gemaakt, maar zover zijn we nog niet.


Om teleurstellingen te voorkomen: het kan nog wel enkele weken duren voordat dat gebeurt. Het blijft immers allemaal vrijwilligerswerk: het hele team heeft ook nog 'gewoon' werk of studie, plus de standaard taken hier op het forum. Alleen de tijd die dan nog overblijft kan in het nieuwe project worden gestoken, en helaas kost iets nieuws opzetten behoorlijk wat werk...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: De 'verrassing'

Ik ben benieuwd :roll:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: De 'verrassing'

Ik ben er al bekend mee en sta er volledig achter.


Wie biedt er? :roll:


(800ste bericht)

Reageer