Saddam hussein opgepakt!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 778

Saddam hussein opgepakt!

Amerikanen hebben Saddam Hussein te pakken

BAGDAD/CAIRO - De Amerikaanse bewindvoerder in Irak, Paul Bremer, heeft zondagmiddag de aanhouding van Saddam Hussein officieel bevestigd. "Dames en heren, wij hebben hem'', zei hij op een persconferentie. DNA-testen hebben uitgewezen dat het daadwerkelijk om Saddam gaat.

Lees meer

----------------------------------------------------------------------------------------------

Blair wil Hussein voor Iraakse rechtbank

LONDEN - Saddam Hussein moet zich "voor een Iraakse rechtbank verantwoorden voor zijn misdrijven tegen het Iraakse volk". Dat zei de Britse premier Blair zondagmiddag nadat hij de berichten over de aanhouding van Saddam bevestigd had.

Lees meer

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Saddam hussein opgepakt!

Misschien was het wel een kloon (plotseling chemisch verantwoord), je weet het niet met die Saddam.

Hij was trouwens vermomd als kerstman hopende dat de Amerikanen hem dan zouden negeren.

Berichten: 778

Re: Saddam hussein opgepakt!

ze hadden het dna van de kerstman al, die ze weer vergeleken met die van hussein (ik mag hussein zeggen van hem) en die kwamen niet overeen dus begonnen ze te twijfelen hé, en toen deden ze wat ik (en vele ander met mij) vroeger ook altijd al wilden doen :)

-

-

-

-

ze baard er af trekken :)

toen dachten ze waarschijnlijk van hé de man kennen we ergens van, toch maar extra dna testje gedaan en hopla ze hadden hem

nou osama nog :P ...

dna, hmmm doet gideon die richting niet ... :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Saddam hussein opgepakt!

nou osama nog :) ...
En nu geen flauwe grappen over Sinterklaas (laat mijn over-over-over groot opa erbuiten :) )

Berichten: 778

Re: Saddam hussein opgepakt!

ik kan wel in photoshop een leuke look a like maken als je dat wil, kun je zien hoe je er over 80 jaar uitziet :)

osama heeft de baard al dus moet niet echt moelijk zijn :)

en ik heb de komende tijd toch niks te doen, in verband met een vervroegd verplichte kerstvakantie, dus .... :)

Reageer