Het gebruiken van deze programma's

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 778

Het gebruiken van deze programma's

Even wat hulp voor de mensen die nog nooit programma's hebben gemaakt of van internet hebben gehaald.
Hoe maak ik een nieuw programma op de rekenmachine? schreef:Druk op PRGM | ga naar NEW | ENTER

Geef vervolgens het programma een naam (maximaal 8 tekens) bijvoorbeeld ELEKTRO en typ de code over. Sluit vervolgens het programma met 2nd MODE en gebruik het op de normale wijze...
Hiervoor heb je het programma TI-GRAPH LINK van Texas Instruments nodig en een kabeltje om de rekenmachine aan je computer te koppelen. De werking van deze software is simpel en zonodig kan je de helpfunctie gebruiken...

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Het gebruiken van deze programma's

Ik heb hier ooit een handleiding voor geschreven, want ik was op mijn middelbare school de programmer voor de GR.

Zie mijn site, ga naar Humor en daar staat Programmeer je GR, klik op hier en je komt bij mijn handleiding

Andere handleiding nodig, mail me en ik zal kijken wat ik kan doen
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 660

Re: Het gebruiken van deze programma's

lachen dat vind ik wel cool. ik heb in de 4e ooit eens een racespel gemaakt samen met een vriend van mij die ict gaat studeren. hij heeft dan wel het moeilijkste gedeelte gedaan maar ik heb er ook aan meegewerkt. (wel een beetje afgekeken bij andere games :P

wel handige site kan je best wat lollige dingen mee doen :) :P

Reageer