Een goede site

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 159

Een goede site

Hallo

Ik wilde bij "Internet" ook een site posten maar dat lukt op de een of andere manier niet.

Ik had een hele motivatie gegeven waarom ik de site goed vond en netjes onderaan de link gezet (precies zoals gevraagd werd) en nog word het niet gepost.

The Vaults of Erowid

en ik vind het zo goed omdat er veel informatie staat, niet alleen chemische maar bijna alles wat je zou willen weten.

Roxana

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Een goede site

Bij het internet forum wordt je site eerst door iemand van het beheer bekeken voordat hij wordt toegevoegd aan de andere websites.

Ik zal hem zo snel mogelijk bekijken en even toevoegen...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Een goede site

Inderdaad chemische middelen die je nodig hebt bij het maken van allerei drugs :)

Ik weet niet of het aan raden van drugs echt van harte wordt aanbevolen voor op een forum. :)

Met vriendelijke groet,

Ron

Berichten: 53

Re: Een goede site

Erowid is echt wel een vrij goede site en gaat niet zozeer over de bekende drugs: heroine, speed, enzo,... Maar wel over hallucinogenen en plantaardige. Zeker de moeite is om dit te bezoeken.

P.S. Mijn avatar komt van de site , het is een molecule van N,N-Dimethyl-1H-indole-3-ethanamine (oftewel gewoon DMT)
_Destroying in order to Create, Creating in order to Destroy_

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Een goede site

Eigenlijk is het heel simpel.

Is drugs chemie? Ja

Is de site goed, duidelijk en uitgebreid? Ja

Is er veel interesse naar drugs? Ja

Is het een risicogebied voor een forum? Ja, maar als mensen dingen zouden vragen haal ik mijn info oa van DIE site...

Ik plaats hem nog even niet, ik wil even afwachten wat deze discussie opleverd :)

Berichten: 53

Re: Een goede site

Ik zou hem eigenlijk wel posten, maarja dit is mijn mening. Ik snap wel dat mensen bij het horen van het woordje "drugs" de rillingen krijgen en direct aan op sterven liggende junkies en dergelijke zitten te denken.

Maar ik vind dit maar hypocriet om zo te denken, drugs kan ook iets goed zijn, Ikzelf heb er mijn interesse naar chemie en verder ook ander wetenschappen van gekregen, en andere goede inzichten.
_Destroying in order to Create, Creating in order to Destroy_

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Een goede site

Ik wil er nog ff op terug komen.

Drugs oke dat moet iedereen voor zich zelf weten.

Blowen en paddo´s(wat ik niet zeker weet ) is toegestaan in ons brave landje oke prima.

XTC of middelen voor XTC oke XTC is een pilletje maar goed dit pilletje kan ook al eens verschillen van types. Zo is de ene veel gevaarlijker als de andere dus NEE dit vind ik niet echt iets om aan te prijzen. Drugs actueel tuurlijk niets is meer actueel als drugs. Chemie hoort bij drugs daar weet ik ook alles van, maar goed als je drugs aan wil prijzen wat je op zo´n manier in principe doet kan ik mij niet iets bij in denken. :) Want zo zie ik het promoten van sites die een doel hebben. Ook puur informatief gezien kun je iemand naar zo´n site verwijzen maar goed dat is nog niet plaatsen.

Maar natuurlijk maak ik er geen al te grote problemen van. En het is natuurlijk niet super aanwezig op dit forum :) Maar plaats er een kanttekening bij :)

Dit wou ik nog ff kwijt Afbeelding

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Een goede site

De site geeft ook directe instructies voor het maken en zuiveren van drugs en daarmee is deze discussie dus direct gesloten, want dat is volgens onze regels,o.a. nr. 4, niet toegestaan...

Gesloten