Welke schermresolutie gebruik je?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 778

Welke schermresolutie gebruik je?

Het is voor ons belangrijk om te weten wat voor resolutie je gebruikt, zodat we Chemieforum.nl daarop kunnen optimaliseren.

Denk hierbij aan forum titels en omschrijvingen, het Chemieforum.nl menu, etc, etc.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Welke schermresolutie gebruik je?

Wordt toch wel lastig denk ik. Je kan het immers nooit perfect krijgen voor elke resolutie? Er zullen dus altijd gebruikers zijn die geen optimaal beeld zullen krijgen denk ik?

BTW: 1024x768...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 778

Re: Welke schermresolutie gebruik je?

Wordt toch wel lastig denk ik. Je kan het immers nooit perfect krijgen voor elke resolutie? Er zullen dus altijd gebruikers zijn die geen optimaal beeld zullen krijgen denk ik?
Natuurlijk het blijft altijd lastig dat is waar, maar omdat het menu rechtsbovenin nogal breed is, ook op 1024 x 768 en met een resolutie van 800 x 600 er dus nogal verfromfraaid uit gaat zien :) willen wij weten of het de moeite loont dit aan te passen met bijv. een 2e balkje erboven/eronder met de overige links o.i.d. erin

Maar iedereen tevreden stellen lukt waarschijnlijk nooit nee, maar zoveel mogelijk proberen we wel. :-k

Berichten: 14

Re: Welke schermresolutie gebruik je?

Een resolutie van 1200 x 1024 bestaat niet! Moet 1280 x 1024 zijn, wat ik gebruik.

Elbert: Ik heb het ook maar van een standaard lijstje, en daar stond ook 1200 x 1024 bij. maar heb het veranderd :-k

Gesloten