Springen naar inhoud

tabel halfreacties

• Log in om te kunnen reageren

jetten

jetten

• >25 berichten
  • 32 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 mei 2004 - 11:30

hoi ik ben bezig electrochemie te bestuderen en kom steeds in contact met halfreacties met heb geen zo'n tabel waar ik de juiste potentiaal van aflees,weet iemand een site ofzo zodat ik me beter kan inleven,

hartelijk dank daarvoor

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 29 mei 2004 - 11:53

Zo te horen kom je uit belgiŽ en heb je dus geen Binasboek tot je beschikking. Dat is jammer want dat maakte het een stuk makkelijker :-k toch wat linkjes!

1. Thefreedictionary.com
2. Physchem.co.za
3. Saskschools.ca
4. Chem.tamu.edu
5. Fact-index.com

En nu maar hopen dat de gegevens elkaar niet tegenspreken :) Succes met je electrochemie!!!

PS. Als je bij locatie (in je profiel) even je woonplaats invult weten anderen ook gelijk dat je uit belgiŽ komt en verwijzen ze niet naar het Binasboek bijvoorbeeld.

Heidewolf

Heidewolf

• >25 berichten
  • 68 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 mei 2004 - 15:30

PS. Als je bij locatie (in je profiel) even je woonplaats invult weten anderen ook gelijk dat je uit belgiŽ komt en verwijzen ze niet naar het Binasboek bijvoorbeeld.

Pff, proleet!
Da's de oude binas!

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 29 mei 2004 - 19:17

Gaan we schelden :), ligt aan bol.com, ik vond deze versie er ook al triest uit zien, maar ja ik gebruik Binas al een poosje niet meer dus dit had de nieuwste versie kunnen zijn (stond 2003 bij :-k )

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures