Springen naar inhoud

Engelse vertaling van ijklijn

• Log in om te kunnen reageren

*_gast_TVC_*

• Gast

Geplaatst op 30 mei 2004 - 18:15

Wat is ijklijn in het engels? Graag zo spoedig mogelijk plaatsen ivm scriptie die 1 juni af moet zijn. Thanx!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

chimi

chimi

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2004 - 18:28

Callibration line

suc6 met je verslag!

*_gast_TVC_*

• Gast

Geplaatst op 30 mei 2004 - 18:30

Hmmm, 5 x gelezen en geen post? Weet niemand dit? Anders weet iemand waar ergens een Ne-En chemisch woordenboek zit? Ik heb al gekeken bij chemie.pagina.nl alleen daar kan ik dus niks vinden. Ook in alle info die ik bij mijn sriptie heb zitten kan ik dit woord in t engels dus ff niet vinden.
Geplaatste afbeelding

IJKLIJN

Veranderd door Elbert, 30 mei 2004 - 21:23

*_gast_TVC_*

• Gast

Geplaatst op 30 mei 2004 - 18:32

Mooi! Helemaal goed!
Kanik weer verder. Pffff summary...die moeten ze schrappen. Wordt echie helemaal lijp van al dat engels en duits wat ik heb zitten lezen.

Veranderd door Elbert, 30 mei 2004 - 21:23

Elbert

Elbert

• Functie: Grafisch onderhoud
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2004 - 21:24

Beste TVC,

Ik kan begrijpen dat je snel antwoord wilt maar het is niet de (goede) manier om het op deze wijze op Chemieforum.nl te vragen. Voortaan een duidelijk onderwerp invullen en minder overbodige uitroep/vraagtekens.

Tevens zijn wij geen forum om woorden te gaan vertalen die je binnen enkele seconden opzoekt in een woordenboek (elke student heeft toch wel een EN-NL en NL-EN woordenboek) of binnen zeer korte tijd kan opzoeken op internet. Ik noem:
- woordeboek.pagina.nl
- Babylon vertaalsoftware
- Ectaco.com
- Interglot
- Google
svp geen vertalingen meer vragen! Daar ergeren meer mensen zich aan dan je denkt en je kan zelf uitermate snel achter een antwoord komen!

Vriendelijk bedankt,

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures