Springen naar inhoud

Wat zijn productbladen? waar kan ik ze vinden?

• Log in om te kunnen reageren

Martin_CF

Martin_CF

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 juli 2004 - 15:12

Hallo, ik ben op zoek naar productbladen van verschilllende stoffen. Wie weet wat dit is en waar ik ze kan vinden? Daar zou ik enorm mee geholpen zijn.

mvg martin

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 juli 2004 - 13:19

Productbladen oftewel product sheets (is beter bij je zoekacties) zijn informatiebladen met eigenschappen, functies, werkingenen en kosten van bepaalde stoffen of apparatuur...

Waar je ze kan vinden wordt een heel stuk moeilijker, want productbladen zijn geen echte standaard in de chemie, volgens mij dan en geconcludeerd uit de informatie die google vindt, volgens mij ben jij op zoek naar MSDS (Material Safety Data Sheets)...

Het beste kan je dan gewoon met google zoeken op MSDS en de naam van je stof, dan zou je, waarschijnlijk, de sheets vinden die je nodig hebt...

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 juli 2004 - 13:30

Even een toevoeging, die dingen heten in het Engels data sheets en zijn bijna hetzelfde als die MSDS...

Het beste kan je dan gewoon met google zoeken op MSDS en de naam van je stof, of op 'data sheet' en de naam van je stof. Dan zou je moeten kunnen vinden wat je nodig hebt.

Succes!

Martin_CF

Martin_CF

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 juli 2004 - 08:35

bedankt voor je reactie, ik zal kijken.

mvg martin vos

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures