[Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 254

[Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

Er zijn bewijzen gevonden dat er voor de mens, een andere beschaving was. (waarschijnlijk wel meer) Er zijn bijvoorbeeld botten gevonden van (niet schrikken) REUZEN. Er zijn dus gewoon bewijzen dat deze reuzen bestonden, maar deze bewijzen worden ergens in de kelder van een museum weggestopt en een lange tijd vergeten omdat het een raadsel is...

en dan weer de bekende vraag: ;) 'Wat denken jullie hiervan' ?

Berichten: 26

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

waarom zouden ze dat verbergen....???

dat is juist wereld nieuws(althans vind ik)

dus ik denk dat het niet waar is. want dan hadden ze het er veel eerder bekend gemaakt.

Berichten: 254

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

Het is al lang geleden gebeurd dat ze deze botten vonden, er zijn zelfs boeken van geschreven, met allerlei theorieën over deze ''reuzen''...

Berichten: 26

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

geef is een link dan of een titel van een boek.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

Botten die heel lang in een museum liggen en plotseling tevoorschijn komen. Bij mij gaat er dan ergens een waarschuwingslampje branden.

Als we er niks meer van horen nu (doofpot is niet iets logisch hierbij) dan is toch al lang bewezen dat het flauwekul is ??? Ze hebben vaak genoeg botten gevonden waarmee het heel lang duurde voordat ze echt wisten waar die van waren. Als je weinig kennis hebt dan kan je gemakkelijk onzinnige dingen gaan geloven terwijl de wetenschap gewoon niet weet wat ze ermee moeten.

Berichten: 26

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

Afbeelding inderdaar jorim daaar ben ik volkomen met je eens, anders had iedereen er van geweten

Berichten: 254

Re: [Wetenschap/Geschiedenis] Beschaving voor de mens

In het boek:

onze belaagde planeet

staan allemaal van dit soort theorieën enzo... (inclusief dit)

Elbert: Je hebt waarschijnlijk net het boek uit en wil ons er wat van laten zien door hier allemaal discussies te starten (naar aanleiding van dit boek).

Je mag ook best reclame maken voor dit boek, maar doe dit dan gewoon.

bij voorbaat dank

Reageer