help

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

help

Hallo iedereen hier,

ik ben op zoek naar iemand om mijn chemie oefeningen te verbeteren want zelf weet ik het niet.

ik kan eventueel faxen of opsturen.

Ikzelf woon in Belgie

Wie kan mij helpen? ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: help

Kan je ze niet inscannen? Ik wil ze evt. wel tijdelijk hosten op mijn website.

Op die manier kunnen meer mensen tegelijkertijd kijken.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 778

Re: help

Je kunt ook heel simpel bij Lycos gratis 50 mb webruimte aanvragen, waar je dus zulke dingen op kunt zetten om het aan andere te laten zien.

In ons documentatie forum heb ik een (korte) uitleg geschreven hoe je dit het beste kan doen Klik hier voor meer informatie.

suczes ermee ;)

[Edit Jorim]

Vervolgens dan even linken naar je online geplaatste ingescande afbeelding en een heel forum zou je kunnen helpen...

Berichten: 2

Re: help

Bedankt voor jullie hulp maar ik heb jammer genoeg geen scanner.

;)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: help

Een kleine tip, ga naar je profiel instellingen en vul in ieder geval even je woonplaats in zodat iemand in de buurt je zou kunnen bereiken...

Zolang je niet overdrijft kan je ook altijd je vragen, waar je echt niet uit komt, hier op het forum posten. We zijn geen huiswerkforum, maar willen je natuurlijk altijd opweg helpen...

Wordt dit allemaal te moeilijk ;) kan je je problemen altijd naar mij toe faxen (nul-acht-vier-zeven-twee-negen-vijf-drie-twee-vier anti-spambots) en dan kan ik het online voor je zetten of digitaal terug mailen zodat je het zelf online kan zetten met Tripod van Lycos...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: help

Ikzelf woon in Belgie
Een kleine tip, ga naar je profiel instellingen en vul in ieder geval even je woonplaats in zodat iemand in de buurt je zou kunnen bereiken...
België dus, dus zet wel nul-nul-drie-een- vóór het
acht-vier-zeven-twee-negen-vijf-drie-twee-vier
;)

Maar kan je niet gewoon uitleggen wat je specifieke vraag is?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer