Springen naar inhoud

[scheikunde] huiswerk over wintersmog,....(dringend)

• Log in om te kunnen reageren

stealt_ninja

stealt_ninja

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 september 2004 - 19:39

ik moet vinden wat zomersmog en wintersmog is en wat de oorzaken zijn en waarvan het afkomstig is en welke producten en waar die afkomstig van zijn

ik moet ook vinden wat bodemsanerig en watervervuiling is en wat de oorzaken zijn en wat de gevolgen zijn

help aub

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 29 september 2004 - 19:58

ik moet vinden wat zomersmog en wintersmog is en wat de oorzaken zijn en waarvan het afkomstig is en welke producten en waar die afkomstig van zijn

Eerste google-hit: http://www.milieulok...sf/vfy0n24oh000

ik moet ook vinden wat bodemsanerig en watervervuiling is en wat de oorzaken zijn en wat de gevolgen zijn

Ik neem aan dat je wel weet wat watervervuiling is... en wat de gevolgen zijn? Denk maar eens aan het leven in het water. Gevolgen te over... daar heb je toch geen forum voor nodig neem ik aan :cry:

Bodemsanering is het schoonmaken van de bodemgrond als die ernstig vervuild is geraakt door bijv. lood.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

stealt_ninja

stealt_ninja

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 september 2004 - 06:00

bedankt

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures