Springen naar inhoud

Prednisolon

• Log in om te kunnen reageren

zephyrmerel

zephyrmerel

• >25 berichten
  • 35 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 november 2004 - 11:08

Vanuit school heb ik een opddracht gekregen om een SOP te beschrijven van de concentratie en kwaliteit van prednisolon in tabletten.
Ik zit pas in het eerste jaar van de opleiding en dus hoeven we het niet zelf te onderzoeken maar we moeten het opzoeken.

Ik zoek nuttige sites waar ik dit soort informatie kan vinden. De informatie moet natuurlijk wel betrouwbaat zijn.
Heeft iemand tips?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 10 november 2004 - 12:34

Er zijn helaas niet een paar grote sites waar je al dat soort informatie kan vinden of je zou er voor moeten betalen.

De beste manier om goede sites te vinden is creatief googlen (inclusief searchstring). Hierbij kan je dit topic wel als hulp gebruiken!

zephyrmerel

zephyrmerel

• >25 berichten
  • 35 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 november 2004 - 15:55

bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik zo wat meer info kan vinden

DrQuico

DrQuico

• >1k berichten
  • 2952 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 november 2004 - 19:03

Je kunt ook zoeken op de website van de Food and Drug Administration en zoeken op prednisolone. Deze organisatie stelt eisen aan en verleent toestemming tot de verkoop van medicijnen. Weliswaar in de VS, maar de regels van deze FDA worden nagenoeg wereldwijd gebruikt.

Een apotheker zou het ook moeten weten. Je kunt het altijd vragen aan een apotheker bij jou in de buurt.

zephyrmerel

zephyrmerel

• >25 berichten
  • 35 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 november 2004 - 15:46

he DrQuico bedankt voor je tips, ik hoop dat het gaat lukken!
;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures