Springen naar inhoud

DNA-fingerprinting

• Log in om te kunnen reageren

Jurn

Jurn

• >250 berichten
  • 851 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 november 2004 - 20:33

Zou iedereen die iets van DNA-fingerprinting afweet hier zijn informatie kunnen neerzetten of links geven waar ik de informatie kan vinden. Het is voor mijn PWS (profielwerkstuk VWO) Geplaatste afbeelding

Alle informatie is welkom. [!] [!]

Alvast bedankt. ;)
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Gideon

Gideon

• Chemiefoum.nl erelid
  • 337 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 november 2004 - 21:07

Kijk HIER eens bij

Ik zie dat je al eerder een vraag over DNA fingerprinting gesteld, maar ik denk dat in bovenstaande topic van Karentje info staat, waar je wel wat aan zou kunnen hebben. ;)

Succes!

Jurn

Jurn

• >250 berichten
  • 851 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 november 2004 - 15:54

Kijk HIER eens bij

Ik zie dat je al eerder een vraag over DNA fingerprinting gesteld, maar ik denk dat in bovenstaande topic van Karentje info staat, waar je wel wat aan zou kunnen hebben. :oops:

Succes!

Dank je
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures