Afstuderen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 130

Afstuderen

Ik las in een vorige topic dat er dit schooljaar veel mensen aan het afstuderen zijn, of stage lopen uiteraard.

Wanneer zijn jullie klaar en bevalt het bedrijfsleven tot nu toe?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Afstuderen

Ik ben werkzaam als stagair bij het Academisch Ziekenhuis Groningen. De stage/afstuderen bevalt me heel goed. Ik ben blij dat ik niet meer naar de colleges moet. :cry: Het is vooral een uitdaging om zoveel mogelijk technieken te beheersen en vandaar uit een eigen onderzoek in zetten. Ik vind trouwens dat binnen deze instelling wel een sfeer heerst komt het vandaag niet dan is er morgen nog wel een dag, dus weinig stress. Het is ook echt een R&D richting dat wil zeggen veel onderzoek zonder dat er geld aan hoeft te verdienen en dit heeft toch wel veel voordelen. alle experimenten die ik momenteel doe kost echt een enorm veel. Het is ook echt een onderwijs instelling ze verwachten van je dat je veel bij leert en niet alleen over de stage maar ook over andere projecten als je dat immers wilt. Natuurlijk zijn er ook nadelen. veel vergaderen is daar een van ben niet echt het type daarvoor. :D

Berichten: 318

Re: Afstuderen

Ook al denk ik misschien net iets té veel vooruit (ik zit in het 5e), ik heb er al over nagedacht om es chinees, of een andere aziatische taal te leren. als je ziet dat de meeste grote bedrijven zich vooral daarop toespitsen, dan zou het wel es handig kunnen zijn dat je wat van hun taaltje kan ook... (voor onderhandelingen, of voor moest je toevallig de liefde van je leven tegenkomen... :D )

Reageer