Jorims dagelijkse bezigheden op het forum

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 254

Jorims dagelijkse bezigheden op het forum

Niet om je te beledigen Jorim, maar het viel me net pas op dat je je onderschrift ALTIJD verandert" :D

Een paar voorbeeldjes:

--------------------

mvg Jorim [Chemieforum.nl team]

"The difference between genius and stupidity is genius has its limits" -- Albert Einstein


--------------------

mvg Jorim [Chemieforum.nl team]

"We must find a way, or we will make one" -- Albert Einstein


--------------------

mvg Jorim [Chemieforum.nl team]

"Blue flower, red thorns, blue flower, red thorns. This would be so much easier if I wasn't color-blind!" -- Donkey


--------------------

mvg Jorim [Chemieforum.nl team]

"If we need an expert on licking ourselves, we'll call you" -- Donkey to Puss


--------------------

mvg Jorim [Chemieforum.nl team]

"NO! Not the beard!" -- Gimli


Dus Jorim, hoe verzin je in hemelsnaam elke keer een nieuw onderschrift? :D Krijg je hiervoor speciale studie's? :cry:

Berichten: 778

Re: Jorims dagelijkse bezigheden op het forum

code om Random handtekening te laten zien met allerlei quotes ering :cry:

En hij verzint ze niet, hij jat ze gewoon (uit films bijvoorbeeld) maar hij zet wel netjes de naam van wie wat gezegt heeft erachter (dat dan weer wel)

Wat dacht je dat hij steeds zijn handtekening veranderden, moet je maar eens naar een post van hem gaan en dan op F5 drukken (vernieuwen) en nog eens en nog een keer :D

Jorim is snel maar zo snel :D

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Jorims dagelijkse bezigheden op het forum

dark lord schreef:Niet om je te beledigen Jorim, maar het viel me net pas op dat je je onderschrift ALTIJD verandert"  :cry:
Da's eerder een belediging van jezelf, dat het je nu pas opvalt :D :D

Persoonlijk vind ik
"What is the most important thing to learn in chemistry? Never lick the spoon"
één van de mooiste die er tussen zit :D
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Jorims dagelijkse bezigheden op het forum

Dus Jorim, hoe verzin je in hemelsnaam elke keer een nieuw onderschrift?  :D Krijg je hiervoor speciale studie's? :D
Geen sociaal leven hè :cry:

Als 'baas' heb ik toegang tot de Chemieforum.nl database en kan ik wat leuke extra dingetjes doen. Maar ik ben niet de enige met een random-quoter. Mede beheerder The Storm heeft ook een random(game)-quoter en Danièle van de KNCV heeft er ook een.

Al vind ik het wel leuk om te lezen dat mensen mijn quotes ook zien en lezen, er zit toch aardig wat tijd in om het te programmeren. Ik sluit me trouwens aan bij Beryllium dat chemisch gezien die spoon-quote het leukst is, verder vind ik alle animatiefilm-quotes ook erg lollig...

Ik heb er over na zitten te denken om leden ook de mogelijkheid te geven om een aantal verschillende handtekeningen te gebruiken, maar dat gaat heel erg veel snelheid kosten (bij elke topic moet een handtekening gekozen worden) en dat vind ik een klein beetje zonde...

Reageer