[email protected]

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 486

[email protected]

Vroeger kreeg ik als ik geaboneerd was op een onderwerp een mailtje van beheer[at]wetenschapsforum.nl nu van registratie[at]wetenschapsforum.nl is dat de bedoeling?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: [email protected]

Ik krijg nu ook een mailtje van registratie[at]wetenschapsforum.nl ipv beheer[at]wetenschapsforum.nl als ik en persoonlijk bericht krijg.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: [email protected]

Ik ook, ik weet niet waar het door komt.


Misschien een van de forum-Technici?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: [email protected]

Dat is iets wat alleen het beheer kan veranderen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: [email protected]

En ik kreeg gisteren een mailtje aan de webmaster[at]wetenschapsforum.nl terug van de postmaster als onbezorgbaar.... het spookt...
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: [email protected]

Het zal vast een samenzwering zijn.

het Beheer reageert niet, de moderators weter er ook niets van.

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: [email protected]

AAAAAAAAAAAAAAAAAA wetenschapsforum is gehacked door wikipedia AAAAAAAAAAAAAAAAAA
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: [email protected]

Ja, dat is een goede theorie. We moeten het Terug hacken!( Ik weet niet of rogier dat wel kan)


Of misschien is het beheer gekidnapped door mensen van microsoft die nu gaan eisen dat we allemaal een steentje bij dragen aan een nieuw micrisoft project waar een hoop wetenschap aan te pas komt, en om een enorme impact te krijgen als ze toeslaan verwarren ze het systeem alvast.


Wie weet een betere?

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: [email protected]

Neen... heeelp... space invaders

Afbeelding

Ze hebben het beheer meegenomen zodat ze onopgemerkt informatie kunnen verzamelen hier, waarmee ze de wereld gaan opvernemen!!!

Ik heb zelf bewijs deze posts van ons zullen verwijderd worden, of in het complot theorie forum worden gezet..
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: [email protected]

Hey, Antrax: on-topic if ik verwijder je berichten.


Complot theorie, laat me niet lachen.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [email protected]

Was dat zo geen actie om spam tegen te gaan in de beheer inbox ? Ik dacht dat ze dan ook het email adres zo hadden geschreven dat spambots deze niet konden onderscheppen door deze pagina in te lezen ?


zoiets van registratie [at] ditforum.nl ?


Daar gaan hun mooie plannetjes door deze e-mailadressen zo mooi te posten in de eerste post :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: [email protected]

Damm het was juist om te lachen..

Als ze om een of andere reden overschakelen naar 1 add waarom nemen ze dan niet beheer@.. ipv van registratie@... want beheer is toch veel algemener
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: [email protected]

En ik kreeg gisteren een mailtje aan de webmaster at wetenschapsforum.nl terug van de postmaster als onbezorgbaar.... het spookt...


Dat adres bestaat niet. Het is beheer at wetenschapsforum.nl
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [email protected]

Antoon schreef:Het zal vast een samenzwering zijn.  

het Beheer reageert niet, de moderators weter er ook niets van.
Ben je een keer even druk met iets anders, gaan ze ervan uit dat je weg bent. Wishfull thinking? :roll:


Mijn waarde collega heeft dit inderdaad aangepast. Ik vermoed ivm spam op beheer at hier. Hoe dan ook: registratie at hier is niet echt een gepast adres. We zullen het binnenkort aanpassen.


PS: Eventuele terug-hack-pogingen, samenzwerings- en ontvoerigstheorieontwikkelingen kunnen worden gestaakt
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 91

Re: [email protected]

Miels schreef:
Antoon schreef:Het zal vast een samenzwering zijn.  

het Beheer reageert niet, de moderators weter er ook niets van.
Ben je een keer even druk met iets anders, gaan ze ervan uit dat je weg bent. Wishfull thinking? :roll:


Mijn waarde collega heeft dit inderdaad aangepast. Ik vermoed ivm spam op beheer at hier. Hoe dan ook: registratie at hier is niet echt een gepast adres. We zullen het binnenkort aanpassen.


PS: Eventuele terug-hack-pogingen, samenzwerings- en ontvoerigstheorieontwikkelingen kunnen worden gestaakt

Volgens mij zit Miels ook in het complot :P
Alles kan als t maar leuk is..

Reageer