[scheikunde] Assesment

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 16

[scheikunde] Assesment

stuur me een mailtje en ik stuur het bestand naar je op.......... hulp heel erg hard nodig !!! [!]

Berichten: 2.399

Re: [scheikunde] Assesment

mail maar naar leon_v_haandel[at]hotmail.com. Heb vanavond ff tijd om te kijken

Berichten: 16

Re: [scheikunde] Assesment

oke thx zal ik doen

:D

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: [scheikunde] Assesment

Waar gaat dit over mensen? We kunnen het niet erg volgen!

Het forum is wel openbaar voor iedereen, dus als dit een onderling overleg is, doe dit dan via de email of verander het zo dat anderen er ook wat van begrijpen! Daar komt bij dat het niet overkomt als een aardig gestelde vraag!

Napoleon, ik heb je emailadres ietsje aangepast omdat je anders eenvoudig slachtoffer wordt van spam. Desondanks, is het eigenlijk niet de bedoeling om emailadressen in topics te zetten.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 16

Re: [scheikunde] Assesment

oh sorry hoor :D wist niet dat het een niet aardig gestelde vraag was. Maar het zit namelijk zo ik heb ene toets gemaakt en aangezien het in een exel file is d8 ik vraag ik op deze manier om hulp. Weet namelijk niet hoe ik het hele bestand in een bericht moet zetten.

maar sorry :P

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: [scheikunde] Assesment

oh sorry hoor :D wist niet dat het een niet aardig gestelde vraag was.
Dat bedoelt hij niet. Het gaat erom dat jij hulp nodig hebt en alleen zegt dat je een bestandje opstuurt.

Als je even vertelt waar het om gaat en wat ongeveer het probleem is dan wordt het al een stuk duidelijker. Als je vervolgens volgens deze instructies je bestandje online zet en een linkje er heen plaatst dan heb je het helemaal mooi opgelost.

Is het nu wat duidelijker ?? btw je mag mij ook mailen hoor :P jorim[at]chemieforum.nl

Berichten: 16

Re: [scheikunde] Assesment

oh oke ik snap het nu helemaal............oke zal jouw hulp cker gauw inschakelen denk dat er tog een herkansing van komt Afbeelding

Reageer