Springen naar inhoud

wat is de samenstelling van zamac?

• Log in om te kunnen reageren

suzannedonkers

suzannedonkers

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2005 - 16:47

Wie kan mij vertellen wat de samenstelling van zamac is. Het belangrijkste is het kopergehalte. :D

groetjes Suzanne

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JeroenCV

JeroenCV

• >1k berichten
  • 1153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2005 - 16:50

GOOGLE
zoeken op zamac samenstelling en koper geeft onder andere

zamac informatie

Veranderd door JeroenC, 01 februari 2005 - 16:51

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 februari 2005 - 16:59

Hoi Suzanne, welkom op Chemieforum.nl :D

Zoals Jeroen al voorzichtig zegt (@Jeroen: Zo zou ik het nou nooooit zeggen :P ) kan je met heel simpel zoeken al heel veel antwoorden snel vinden. Natuurlijk willen we je graag helpen, maar (dom) zoeken doen we liever niet natuurlijk.

Om het eerst zoeken wat te stimuleren stond er boven het venster waarin je je vraag typte ook nog een groot venster met daarin wat tips, zoals wikipedia, chemfinder en natuurlijk google. Nu kan het zijn dat jij niks vondt met zoeken of zoveel dat je door de zoekresultaten jou resultaten niet meer zag. Misschien heb je wat aan dit verhaal wat ik een keer geschreven heb over chemisch zoeken met google.

Ik zou zeggen, bekijk de site die Jeroen voorstelde en spit zijn zoekstring door dan moet je er toch uit gaan komen. Zo niet, zeg het maar en wij helpen je wel verder! :P

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures