Springen naar inhoud

scheikundeolympiade.nl

• Log in om te kunnen reageren

CreefTje

CreefTje

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 februari 2005 - 22:39

De scheikundeoympiade is een wedstrijd voor scholieren uit de bovenbouw van het voortgezet onderwijs. In twee voorrondes moeten zij goed presteren om door te gaan naar de nationale eindronde, die om en om bij een bedrijf en op een universiteit wordt gehouden.
Naast een enorme 'training' in scheikunde hebben scholieren hier ook de kans om mensen te ontmoeten die dezelfde interessen hebben.

De winnaars hiervan vertegenwoordigen Nederland op de internationale scheikunde-olympiade, een grote happening, waarbij de mensen contact maken met scheikundigen van over de hele wereld.

Ik heb zelf ook meegedaan, het is ťcht geweldig, je houdt er de leukste contacten aan over (zowel op nationaal als internationaal niveau) en je hebt een geweldige training scheikunde, die je een voorsprong geeft op anderen als je dit gaat studeren. Dit maakt de deelnemers van de scheikundeolympiade een unieke groep mensen: ze hebben kennis van scheikunde en - wat in mijn ogen nog veel belangrijker is - het zijn de meest enthousiaste scheikundigen die er zijn!

Door middel van dit artikel hoop ik dat jullie eens naar deze site surfen en eens kijken wat het is, om zelf mee te doen of om de olympiade te promoten!

www.scheikundeolympiade.nl

Veranderd door CreefTje, 03 februari 2005 - 22:40

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures