Springen naar inhoud

HELP HELP! ik weet geen goed onderwerp..

• Log in om te kunnen reageren

Angeltrouw

Angeltrouw

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 februari 2005 - 18:56

hi met ang.

Kan iemand mij aub helpen met een onderwerp voor mijn scheikunde werstuk (staatsexamen vmbo)

Het moet gaan over: 1 of meerdere kerndelen van dit jaar vmbo(staatsexamen)

Nogmaals help. want ben al genaaid door de IB-groep....en ik heb nu al 2 weken haast niet geslapen....

Echt waarom heb ik het niet afgerond toen het nog oude stijl was...

bedankt alvast
xxx

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 februari 2005 - 19:07

Kijk angeltrouw we zijn allemaal wel bereid om je door een paar vragen heen te helpen maar verlang niet van ons dat we complete werkstukken voor je gaan maken. Zet maar eens duidelijk neer wat je niet snapt en waarbij je hulp nodig hebt om het te snappen en kijk eens of bepaalde onderdeel al op het forum zijn behandeld. En paniek helpt je denk ik ook niet verder hoor Geplaatste afbeelding

Jurn

Jurn

• >250 berichten
  • 851 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 februari 2005 - 13:40

Het moet gaan over: 1 of meerdere kerndelen van dit jaar vmbo(staatsexamen)

Ik heb geen flauw idee welke dat kunnen zijn 8-[ , kan je dus iets meer vertellen, want ik kan je wel tips geven, maar of die nou in jou kerndelen voor komen :)
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures