Sneeuw, pret, feest en ellende

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Sneeuw, pret, feest en ellende

Ligt er overal zo'n gigantische hoop sneeuw, ik kijk vanuit mijn raam uit over allemaal witte duinen :) , of is dat alleen hier in de Pettense duinen zo???

En wat zit jij nu op je werk of thuis? Ik ben met de auto al glijdend en rijdend toch aangekomen en merk nu dat het hier eeeeeeeeerg rustig is, van de elf collega's (van de unit) zijn er maar drie inclusief mij en verder is het in het gebouw hier ook erg leeg...

Ik baal dat ik alleen andere schoenen en handschoenen mee heb, ik wil een slee!!! en dan hier de duienen af, vette pret...

Verder nog weinig sneeuwavonturen :D

Berichten: 243

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier in Nijmegen was het gister witter, en heeft het zowat de hele dag gesneeuwd. Op de vensterbanken (3 hoog) kon je erg mooie sneeuwkristalletjes zien, zeer de moeite waard (soorie, geen digi-cam hier...).

Tot nu toe is het vandaag rustig, het sneeuwt amper, maar ik heb gehoord dat dat nog een stuk erger gaat worden vanmiddag. Ben benieuwd :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier in Nijmegen was het gister witter, en heeft het zowat de hele dag gesneeuwd.
Geinig is dat, thuis (Krabbendam) lag er gister eind van de dag toch nog aardig wat sneeuw, maar hier in Petten was het gewoon groen en drijfnat, viel ook alleen regen. Nu zijn wij hier aan de beurt waarschijnlijk, want het ziet er ook niet naar uit dat het nog gaat stoppen met sneeuwen...

Berichten: 243

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier, zo ziet Leeuwarden er op het moment uit (foto geript van de Volkskrant) :

Afbeelding

Altijd leuke plaatjes...

Berichten: 37

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier in Amsterdam ligt het ook helemaal vol.

Ik zit bij Shell en ik zie alleen maar de hele dag sneeuw vallen hier.

Wel erg leuk, alleen jammer dat er niemand even meegaat voor een sneeuwballengevecht :D .

Berichten: 96

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Bij ons licht er helemaal geen sneeuw :D . Ik wil sneeuw!! Het meeste wat er heeft gelegen is +- .5 cm... op het gras..


Berichten: 1.153

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

hier in Rijswijk ligt er ongeveer 5 cm en sneeuwt het nog steeds. Het is echter boven nul dus ik denk dat het er niet zo lang blijft liggen.

In Gouda, waar ik woon, lag er niet zo veel een halve mm.

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier in Ede ligt ook zo'n 5-10 centimeter, ik ben blij dat ik vakantie heb anders was ik goed hard onderuit gegaan op weg naar school
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Rotterdam is een beetje wit maar het blijft wel sneeuwen hier nu... en aangezien de temperatuur net onder nul is blijft het ook redelijk liggen.

Vanmiddag wordt er meer sneeuw verwacht hier dus échte sneeuwplaatjes komen er misschien nog wel :D
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier in Hoogeveen is erg veel sneeuw gevallen ik denk wel een cm over 20 a 30. Ik heb een poging gedaan om naar de tandarts te gaan maar die was mislukt ik zat met de auto al vrij snel vast in de sneeuw. Ik zit momenteel thuis omdat ik niet in groningen kan komen. De bussen rijden hier niet en de treinen hebben behoorlijk vertraging. Dus zitik hier met mijn goede gedrag thuis voor de pc wat aan het forum te werken. :)

Op zich zijn het best leuke plaatjes hier in de buurt. Maar ja overal waar te veel voor staat is natuurlijk ook niet echt goed :D Je zult maar vanavond weer in de spits staan :)

Ik hoop wel dat het allemaal wat beter wordt en dat ik morgen weer naar groningen kan reizen zonder al te veel problemen. :)

MVG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Hier een stukje noordelijk van Hoogeveen is tot nu toe al 40 cm gevallen. Het is me niet gelukt om op mijn werk te komen. Wel een prachtig gezicht!

Berichten: 243

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

******, wat 'n hoeveelheden zeg. :D (Die smilie moest ik 'n keer gebruiken :) )

Ik zit nog steeds te wachten op die beloofde sneeuwstormen, maar tot nu toe dwarrelt er hier hoogstens een verdwaald vlokje... :)

Jorim: Krachttermen gericht op godsdiensten graag vermijden svp.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Het is me niet gelukt om op mijn werk te komen.
Ik begin me af te vragen hoe ik van mijn werk weer naar huis kom, eigenlijk nog belangrijker :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Sneeuw, pret, feest en ellende

Afbeelding

wordt lastig jorim :D

Dit is wel een mooi kaartje waar je de sneeuwhoeveelheden kunt bekijken.

MvG Ron

Reageer